Citeren28.11.20070 likes
ow vandaar dat je niemand meer apart kust,voelde me al persoonlijk beledigt maar nu snap ik het omdat je die ziekte hebt 

knuffffff

Advertise here!! |
Citeren28.11.20070 likes ow vandaar dat je niemand meer apart kust,voelde me al persoonlijk beledigt maar nu snap ik het omdat je die ziekte hebt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.11.20070 likes krijg wel schrale lippen hoor van dat gekus
hou het maar bij knuffelen |
Citeren29.11.20070 likes Een hele goeiemorgen allemaal en een fijne dag toegewenst op deze donkere en sombere dag,kusss en knufff Bonn |
Citeren29.11.20070 likes snik snik tis wel heel rustig helaas op mijn topic maar jah niets aan te doen wel jammer.
Ik wens jullie in ieder geval een goede nacht toe,kussss en knufff Bonn |
Citeren30.11.20070 likes Bam, knal, pang kreng, klong bim.
Zo effe wat lawaai binnengebracht. KnuffffKussssssssss Bertoesja |
Advertise here!! |
Citeren30.11.20070 likes en van je hela en van je hola hou er de moed maar in en we gaan nog niet naar huis want we zijn al thuis
kussssssss knufffffffff en fijn weekend gewenst |
Citeren30.11.20070 likes Zo Visser,
Hebben we even wat leven in de brouwerij gemaakt. Bon kussss en knufffff en lebbertje |
Citeren30.11.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fijn weekend alvast lieve visser en Bert Kussss lebber likkk en knuffff |
Citeren30.11.20070 likes ff aansluiten gaan we in polonaise met fanfare op kop naar de sporthal van bonneke en we gaan me daar de boel op zijn kop zetten hiep hoi hiep hoi kom op met de geit herrie willen we horen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.11.20070 likes knekkerdengknekkerdenkknekkerdenoehhhhhhhhhhhhhhhh hhh hahahahahhaha En de sporthal stond vanmiddag op de kop hoor hahahah sinterklaasfeest gehad,heel erg gezellig en vreselijk druk gehad en erg moe nu maar ow zo gezellig.En dan 14 december whaaaaaaa met de kerstmarkt onze eerste optreden voor publiek met de springgroep tijdens de kerstmarkt,helaas moeten we buiten optreden omdat het plafond binnen te laag is ivm salto`s maken.Ben zo benieuwd maar heb er vreselijk veel zin hahahahah kusssssssssssss en knuffff en voor iedereen een heel fijn weekend |