|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en zo is het maar net lieve Wilma, en het belangrijkste is toch wel dat we er lol in hebben.
Maar nog even iets anders, ik wil je bij deze condoleren met het verlies van je tante, en je heel veel sterkte wensen in de komende moeilijke periode, dikke kuss en knufff |
Ja daarom bonneke moeten toch ook wat te dollen hebben anders is het maar zo saai he hahahaha
Dankje bonn hoorde het woensdag aaf dat ik thuis kwam van stage ze was nog best jong ze was nog maar 55 zou volgende week zondag gelijk met me zusje jarig geweest zijn...gister is ze gecremeerd maar ben er nie heen geweest..had me oom nog aan de telefoon en die zei al kwam ook familie die ik liever nie tegen wil komen dus hij snapte het ook wel...hij wilde ons meteen al bellen maar me tante had ons adres weggelegd en zo goed dat me oom die niet eens kon vinden zus van me tante die woont vlak naast me oom die had ook gezocht en die had het via haar werk gevonde en toen heeft hij ons woensdag aaf dus pas kunne bereiken en toen stond het ook in de krant maargoed Ga jij het weekend nog wat doen bonn ???? Ik ga vanmiddag na stage meteen weg kom zondag pas thuis en dan zit er hier nog bezoek ook een nicht van mij die ik nog niet ken dusja dat is dan wel weer leuk haar zusjes en moeder en der stiefvader ken ik dan wel ook sinds paar maanden nou Maargoed
Wens jullie allemaal een fijn weekend toe
liefss Wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Wilma,
dank je wel en vervelend allemaal hoor, maar goed ik ben wel blij voor je dat je ondanks je verdriet toch nog een leuk weekend hebt gehad.
Ik heb niet zoveel gedaan, zaterdag eerst naar voetbalwedstrijd geweest van mijn zoontjes, toen gewerkt en daarna nog even naar de markt geweest. Zondag was het prachtig weer, dus gewoon lekker rustig aangedaan. Ik ben al een week erg verkouden en grieperig en had van het weekend geen stem meer, maar het gaat nu weer iets beter.
Maar ik wens jou een hele fijne maandag toe, en een fijne werkweek, dikke kuss en knufff |
zegggg bonneke heb je dat door gegeven aan mij ofzo :S
ik had zondag al af en toe een hoestbui en dat alles dicht ging zitten maar gister was het hopeloos hele dag in mn bed blijven liggen ook had idee dat me kop van beton was :S nou nog straks ff dokter keel doet ook zeer en met hoesten doet ook alles zeer dusja maar ff na laten kijken oma komt ook zaterdag weer :S niet dat ze weer in zh terecht komt....maargoed Wens je een fijnedag toe vandaag en werkze he ik blijf vandaag ook thuis ondanks dat het wel beter gaat dan gister en denk dat stage er morge ook nie inzit maar das nog afwachten
Liefssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma,
nee sorry ik heb het niet doorgegeven aan jou, maar ik vind het wel heel naar voor je, ik weet hoe je je voelt. Ik werk wel gewoon door, maar die keelpijn blijft vervelend. Gelukkig worden mijn hoestaanvallen stukken minder en ik slaap weer redelijk nu omdat ik dus geen hoestaanvallen meer heb, althans bijna niet meer. Maar ik was zaterdag wel blij dat ik weekend had, en ben nu wel benieuwd hoe het met werken gaat. Vorige week was het druk bij ons op het werk omdat er veel zieken waren, en ik heb daarom extra gewerkt en dat heb ik zelf moeten bezuren van het weekend dus, maar goed, bonn gaat door hahahahaha....
Ik wens je veel betersschap en zorg goed voor jezelf, dikke kusss en knuffff |
|
owwwww bonn dacht al  maarjha ik ben al bij dokter geweest belde om 8 uur en moest er 10 over 8 al zijn pfffff maarjha heb nou weer een kuur moet dat wel oplossen in water :S das zooo vies maarjha zit nou met een luchtwegeninfectie geweldig had ik vorige keer ook dat oma kwam Gaat lekker weer maargoed ik blijf vandaag nog lekker thuis en morge maar weer aan de slag
Ja groot gelijk hoor dat je gewoon door blijft gaan doe ik normaal ook..maar was echt nie leuk gister gaat nou wel iets beter al dus vandaag gewoon thuis alles op orde brengen en aantal dingen doen en dan morge weer stage  Liefsssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma,
tsjee dat is niets nee luchtweginfectie, heb ik ook jaren gehad, iedere herfst, maar sinds ik bij de post werk heb ik het niet meer gehad. Vorig jaar hing ik ertegen aan, maar ging na 4 dagen weer over, nu ben ik al anderhalf week zwaar verkouden, hoofdpijn, keelpijn en mijn luchtwegen en holtes die begonnen. Dan dacht ik goh het gaat weer beter, maar vorig week heb ik veel gewerkt omdat er veel zieken waren en mijn baas vroeg me of ik extra wilde werken en dat heb ik gedaan, en zaterdag was ik kapot, maar heb dus 2 dagen weekend gehad en dat heeft me goed gedaan. Ik voel me nu eindelijk stukken beter, niet echt verkouden meer, wel nog een beetje keelpijn en soms nog een hoestaanval, maar ik hoop dat ik er deze week vanaf ben. Het gevaarlijker is wel dat het vanochtend best fris was, dus jas aan, maar als ik dan ga werken en even bezig ben, krijg ik het bloedheet, hoestaanval weer, dus uieindelijk jas uit en ik hoop dat ik daarmee niet weer verkouden wordt. Maar het gaat in ieder geval op dit moment de goede kant op.
Ik wens je morgen veel succes met stage, en beterschap meis, hou je haaks, dikke kuss en knufffffffff hvj als vriendin |
neej indd....maarjha die voorhoofdholte onstekking is al bijna weg ergste schijn ik al gehad te hebben maar door die antibioticakuur van vorige week heb ik er toen nog nie veel van gemerkt...dus nou nog maar weer een kuur he ben ik er blij van af te zijn krijg ik er nog een pffff maarjha dat komt ook wel goed
Dankjee en jij werkze vandaag he
Liefss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma, dank je wel meis, en ik wens jou een fijne dag toe en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Dikke kuss en knufff |
dankje bonneke  voel me nou wel wat beter hoor kuur slaat aan dusja en heb een druk maar gezellig weekend gehad hadden hele weekend huis vol bezoek ivm verjaardag van me zusje dusjha Maargoed ik ga nog ff wat doen hier voor ik over 10 minuten moet inloggen op de chat :-)
enne hoe is het met jou ????
xx |
|