Citeren29.10.20090 likes
goeie avand bonneke.... ik geef je een dikke knuffel en slaap lekker voor straks......ik kwam hier toevallig terecht .
groetjes van lefty kusssss
groetjes van lefty kusssss
Advertise here!! |
Citeren29.10.20090 likes goeie avand bonneke.... ik geef je een dikke knuffel en slaap lekker voor straks......ik kwam hier toevallig terecht .
groetjes van lefty kusssss |
Citeren29.10.20090 likes lieve lefty,
leuk dat je hier toevallig langs kwam, en ik hoop dat je het je ook nog bevalt zodat je vaker langskomt, hahahah, ik wens jou ook nog een fijne avond toe en voor zometeen welterusten, dikke kuss en knuffffff |
Citeren31.10.20090 likes goeiemorgen allemaal, ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe, dikke kuss en knuff |
Citeren31.10.20090 likes goeie morgen bonneke ....kwam ik weer ff langs he ? fijn weekend ook bonneke. kussssssssss |
Citeren31.10.20090 likes leuk lefty, kom nog maar eens vaker langs, vind ik wel heel gezellig, dus ik wens je bij deze nog een hele fijne avond toe en voor zometeen welterusten en slaap lekker, dikke kuss en knufff |
Advertise here!! |
Citeren03.11.20090 likes ik wens iedereen een fijne dag toe, en bij deze een hele goeiemorgen, dikke kuss en knuffff |
Citeren10.11.20090 likes goeiemorgen en geniet van de dag, dikke kuss en knuffff |
Citeren11.11.20090 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf |
Citeren16.11.20090 likes Hey Bonneke,
Je krijgt niet veel reacties deze maand helaas! Maar ik wens jou ook een goeiedag hoor, wanneer je dit ook leest haha! Ben ik nou ook kletsfamilielid? ![]() xxx Baska08 |
Citeren16.11.20090 likes ja hoor baska, jij mag kletsfamilielid zijn van mij. Maar ik wens jou ook een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf |