Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren21.09.20090 likes
goeiemorgen en ik wens jullie een fijne maandag toe, dikke kuss en knufff
Citeren21.09.20090 likes
wens ieder alvast fijne dinsdagochtend toe

kusssss knuffffff handdddd tot later
Citeren22.09.20090 likes
goeiemorgen en ik wens iedereen een fijne dag toe, en voor degenen die moeten werken, fijne werkdag, dikke kuss en knufff
Citeren22.09.20090 likes
Goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bonneke :P

alles goed met jou ????
jaa werkze he

en toch ook wel een fijne dag hoor

Liefssssss
Citeren22.09.20090 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaa, ja alles goed hier, daar ook???
Ik ben alleen verkouden, maar dat gaat wel weer over, ik wens jou ook nog een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufffff

Advertise here!!

Citeren22.09.20090 likes
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jaaa tuurlijk gaat het goed tis weer dinsdag he

Owww das minder heb ik ook hoor verkouden gatverrrrrrrrrrrr niks aan :S maarjha jij een hele fijne avond he en spreek je miss morgenochtend nog wel

Liefssssssssss
Citeren22.09.20090 likes
lieve wilma,

nou beterschap dan ook maar hahahahaha, zijn we gezellig samen verkouden hahahaha........................of ik je morgenochtend spreek, weet ik niet, ik ga de post bij sorteercentrum ophalen omdat ik morgenmiddag andere afspraken heb en moet daarom op tijd klaar zijn. Normaal begin ik tegen 11.15 en als het goed is kan ik morgen tegen 10.00 beginnen en dan ben ik mooi op tijd klaar. Ik wens je ook nog een hele fijne avond toe, dikke kuss en knufff hvj als vriendin<3
Citeren23.09.20090 likes
heej bonn

whahahaha indd ja gezellig hatsjoeeeeeeee
maaruhh wat is dat nou weer zeg pfffffffff ben ik een ochtend vrij denk ik bonneke ff te kunne peste is zij er niet Maarjha

wens jou ook toch wel een fijne dag hoor en hovj als vriendin <3
Citeren23.09.20090 likes
en dat wist ik lieve wilma, ik dacht tegelijk ik moet zorgen dat ik eens even een afspraak regel anders zit wilma mij te pesten......................whahahahahahahhaha en sorry meid, maar er zijn meer dingen in mijn leven dan kletsen, dikke kuss en knuff en een fijne dag
Citeren24.09.20090 likes
noujaaaaaaaa bonneke leuk hoor dus niet
neej weet ik bonn zit je ook maar ff te peste hoor,
als niet op de chat kan dan maar zo via het forum he
whahahahaahaha

Kusssssssss en wens jou ook een fijne dag toe hoor

Adverteer hier