|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaaaaaa, goeiemorgen, is Babs wel een kletser dan??? Je was zeker blij dat ze laatst weer naar huis ging en niet bleef slapen of wel............................hahahahhahaha dikke kuss en knuffff voor jullie allemaal en een fijne dag gewenst |
nouu valt wel mee hoor bonn
whahahaha nee was wel heel gezellig hoor bonn
hebben een leuke en gezellige dag gehad
en nou moet ik opschieten naar de bus anders mis ik die nog :S en das niet de bedoeling
fijne dag allemaal
Liefsss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma,
ik wens jou en alle anderen een hele goeiemorgen toe, en een hele fijne dag, geniet ervan, dikke kus en knuf |
thnxx bonn wens jou ook een hele goede morgen
nog een dagje dan lekker weekend
Gaat eigenlijk wel snel vind veel ste leuk op stage
maarjha ik ga vandaag eens een keer gek doen
en op de fiets naar stage whahahahah
Wens jullie een fijne dag toe en geniet er van
Liefss |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen lieve wilma en alle anderen, ik wens jou en alle anderen een heel fijn weekend toe, geniet ervan, dikke kuss en knufff
En wilma leuk dat je het zo leuk vindt op stage..............en je bent goed bezig hoor door op de fiets te gaan hahahahahha |
|
goedenmorge bonneke Ik wens jou ook een heeel fijn weekend toe
en dat fietsen grrrrrrrrrrr wil ik wegfietsen zou ik me achterlicht aan doen doet die het neit moest ik alsnog met de bus was ff goed kwaad toen :S maarjha
de andere wens ik ook allemaal een goed weekend
Liefsss |
Goedendag ,
Het is wat lang geleden dat ik iets geschreven heb hihihihihihi
goedemorgen wilmaa,bonneke een heeeeeel fijn knuffel weekend !!!
kee veel plezier met het fietsen wilma en als het donker wordt ga niet alleen fietsen wel met zijn tweetjes is wel veiliger!!!
zoennnnnnnnnnn &knuffie
de WOLF |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel lieve wolf, dan wens ik je bij deze nog een fijne knuffelavond en voor morgen een fijne knuffel zondag hahahahaha.
Dikke kuss en knufffffffffff
Wilma, dat is balen zeg, wil je goed bezig zijn door op de fiets te gaan doet je achterlicht het niet, misschien is zo`n klikverlichting wel iets, die kan je gewoon onder je zadel bevestigen, batterijtje erin en klaar is kees.........uh wilma dus hahahahhaha Ik wens je een fijn weekend toe meis, dikke kuss en knufffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen bij deze een hele goeiemorgen en een fijne dag toe, dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen een fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer, dikke kuss en knufff |
|