Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.10.20090 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hier gaat het goed, ben bijna beter, soms nog een beetje last van mijn keel maar verder ben ik goed opgeknapt, dus dank je wel. Ik heb ook een s uper leuk en druk weekend gehad, veel weggeweest, en morgen nog even de laatste boodschappen doen omdat onze twins woensdag jarig zijn, worden alweer 12 jaar, pfff wat gaat het hard allemaal.
Maar nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje, en feliciteer haar ook nog maar van mij. Ook voor je ouders de felicitaties. Ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen, ik wens je een fijne week toe, dikke kuss en knuff <3
Citeren06.10.20090 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens je een hele fijne dag toe, geniet ervan, dikke kuss en knufff
Citeren07.10.20090 likes
Bonnekeeeeeeeeeeeee fijn dat het beter gaat
ennuh ik lees het nou pas Maar ik nog bedankt ik zal het haar vnavond ff zeggen dan zie ik haar pas Maar jij Van harte gefeliciteerd met de twins he :-) maak er een leuke dag van

Fijne dag vandaag

Liefssssss
Citeren07.10.20090 likes
lieve Wilma,

thanks voor je felicitaties voor mijn twins, en het gaat zeker een leuke dag worden, ik heb inmiddels alles in huis en ik krijg zo`n 25 mensen visite dus wordt lekker druk. Ik wens jou ook een hele fijne dag toe, dikke kusss en knuffffff
Citeren11.10.20090 likes
Ik hoop dat jullie allemaal een leuk en fijn weekend hebben gehad, ik wel in ieder geval, een heel druk weekend maar wel super leuk en gezellig. Maar goed ik wens jullie voor komende week allemaal een fijne werkweek toe, dikke kuss en knufffffffff

Advertise here!!

Citeren13.10.20090 likes
een hele goeiemiddag, en ik wens jullie nog een hele fijne dag toe, dikke kuss en knuffff
Citeren15.10.20090 likes
goeiemiddag en ik wens jullie allemaal nog een fijne middag en avond toe, en voor zometeen eet smakelijk, dikke kuss en knufff
Citeren19.10.20090 likes
goeiemorgen allemaal,

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en voor degenen die herfstvakantie hebben een hele fijne vakantie gewenst, dikke kuss en knufff
Citeren22.10.20090 likes
goeiemorgen, en een fijne dag gewenst, dikke kuss en knufff
Citeren28.10.20090 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een hele fijne woensdag toe, dikke kuss en knuffff

Adverteer hier