Citeren01.09.20090 likes
goeiemorgen allemaal en een fijne dag gewenst........dikke kuss en knuffff
Advertise here!! |
Citeren01.09.20090 likes goeiemorgen allemaal en een fijne dag gewenst........dikke kuss en knuffff |
Citeren02.09.20090 likes morguhhhhhhhhhh
ja ik weet het...tis nog best vroeg maarjha moet er wel uit nou wou dat ik mn bed weer in kon vind dit niks maarjha moet zo naar stage tot 4 uur dus moet wel he en hoe gaat het hier ???? tis al weer ff trg volgens mij dat ik hier gekliederd heb Wens jullie een fijne dag allemaal en tot spreeks liefsss |
Citeren04.09.20090 likes Dan typ een hele goedenacht gewenst en welterusten maak zodadelijk een leuke dag van Bonneke en wilmaa,kummie,nicolle,laura en ajaxfan en voor straks een geweldige fijn weekend ik heb er zin in en jullie wolf hoord het wel weer!!! doegggggggggggggg
zoennnnnnnnnnnnnnnn meeeee en een knuffieeeeeeee de wolf |
Citeren04.09.20090 likes ben niet zo'n kletser ![]()
|
Citeren04.09.20090 likes Dacht het wel babsie als het goed uitpaakt je hoort erbij zoennnnnnnnnnn voor babsie fijn weekend
wolf |
Advertise here!! |
Citeren04.09.20090 likes ik wens iedereen een heel fijn weekend toe, geniet ervan, dikke kuss en knufff
Petra, ga jij nog naar voetbal morgen in Enschede??? Het zal blauw van de politie zijn of niet?? Dikke kuss en knuff ook voor Ron |
Citeren05.09.20090 likes ook ieder heel fijn weeken en vooral gezellig weekend,
geniet ervan dikke kussssss knufffff grtjes tor./tano |
Citeren05.09.20090 likes ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en voor zometeen welterusten en voor morgen een hele fijne zondag, dikke kuss en knufffffffffff |
Citeren07.09.20090 likes goeiemorgen, ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe, en een hele fijne werkweek, dikke kuss en knufffff |
Citeren08.09.20090 likes whahaha babs niet zo kletser ? hahahaha
maarjha wens iedereen een fijne week toe en voor nu slaap lekker |