Citeren23.08.20090 likes
dan wens ik visser ook een heel fijne vakantie toe, veel plezier visser handdddd
en ja t wordt goed weer weer, beter kan je niet hebben

en ja t wordt goed weer weer, beter kan je niet hebben

Advertise here!! |
Citeren23.08.20090 likes dan wens ik visser ook een heel fijne vakantie toe, veel plezier visser handdddd
en ja t wordt goed weer weer, beter kan je niet hebben ![]() ![]()
|
Citeren23.08.20090 likes lieve RInus,
ik wens je een hele fijne vakantie toe, als ik dinsdag weer de post rond breng zal ik aan je denken aan je, dat je in je luie stoel ligt en ik knetter hard werk...............hahahaha dikke kuss en knuffffffffffff |
Citeren26.08.20090 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufff |
Citeren26.08.20090 likes allemaal een goedemorgen
kusssssssss en knuffffffffffff |
Citeren26.08.20090 likes morgen?? tis middag zo'n beetje ![]() Goedenmiddag
|
Advertise here!! |
Citeren26.08.20090 likes babs, toen wij het typte was het toch echt nog vet morgen hoor...............hahahahah maar ook goeiemiddag, alles goed met je??? Dikke kuss en knufff |
Citeren27.08.20090 likes goeieavond, en ik wens iedereen nog een fijne avond toe en voor straks lekker slapen en morgen weer gezond op, dikke kuss en knufff |
Citeren28.08.20090 likes allemaal een goedeavond en voor straks een goede nacht
kusssssssssss en knuffffffffff |
Citeren28.08.20090 likes fijne avond nog allemaal, en alvast een heel fijn weekend, dikke kuss en knufffffffff |
Citeren29.08.20090 likes Goedenmorguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
allemaal lekker geslapen ?? Ikke niet werd de hele tijd wakker elk uur wel weer en pffff wat duurt de nacht dan lang zeg maargoed niks aan te doen he Fijn weekend allemaal geniet er van doe ik ook dus Groetjessssssssss |