Citeren20.08.20090 likes
Ga jij even lekker douchen dan ga wolf iets typen hoi welkom bij schrijfs ,ik ga zo even stofzuigen daarna kijk ik even hier tot dan ............zoennnnnnnnnn
hihihihihihihi
hihihihihihihi
Advertise here!! |
Citeren20.08.20090 likes Ga jij even lekker douchen dan ga wolf iets typen hoi welkom bij schrijfs ,ik ga zo even stofzuigen daarna kijk ik even hier tot dan ............zoennnnnnnnnn
hihihihihihihi |
Citeren20.08.20090 likes stofzuigen met die temperaturen??? Je bent niet wijs wolf....................................ahahhahaha ha dikke kuss en knufff |
Citeren21.08.20090 likes kinderen maken een bende dus wolf even opgeruimd daarna de stofzuiger gepakt klaar is kees,bij ons was het niet echt super weer misschien bij jouw wel!!
Bij ons in de huiskamer was het 21 graden dus valt wel mee en hoe heet was het bij Bonneke.................. wolf hoort het wel bij typen............!! tot dan werk ze morgen,zoennnnnnnnnnnnnnnn wolf |
Citeren21.08.20090 likes whaaaaaaaaa hoe heet het bij Bonneke was???...............................nou wolf heeeeeeeeeeeel heet hahahahahahahahah
Maar bij deze een fijn weekend en geniet van het mooie weer, dikke kuss en knuffffffffff |
Citeren22.08.20090 likes Vandaag woord het ook mooi weer en morgen ook Bonneke hihihihihihi
we gaan genieten van het mooie weer en een fijn weekend !! een super vette zoennnnnnnnnnnnnnnnn de wolf |
Advertise here!! |
Citeren22.08.20090 likes een hele dikke vette zoen terug wolf, en een fijn weekend, dikke kuss en knufffffffffffffff |
Citeren22.08.20090 likes Zou ik het zo typen alle chatters van Nerderland en Belgie lekker,lebber de alle vetse zoennnnnnnnnnnnnnnnnn aller tijden en zeker Bonneke want we gaan gewoon door met zoennnnnnnnnnnnnn of anders laalallaalallalallaallaa |
Citeren23.08.20090 likes whahahahhahahahah gekke wolf, maar ik wens jou en alle andere chatters een superfijne en mooie zondag toe, dikke kuss en knuffff |
Citeren23.08.20090 likes en nog 1 dag de bagage is weer gepakt wens de chatters ook een fijne week toe aan het weer zal het niet liggen kusssssssssssss knuffffffffffffffff handddddddddddd Visser |
Citeren23.08.20090 likes wens jou een fijne vakantie toe Visser
kussssssssssssssssssss en knufffffffffffffff |