Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren18.08.20090 likes
goeiemorgen allemaal en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en geniet van het mooie weer, dikke kus en knuf
Citeren18.08.20090 likes
Dank je wel Bonneke , goedemorgen was een fijne vakantie ik jou ook wel gemist en de rest ook wel !!Maar ik heb ook de rest wel een beetje gemist.
Ik wens aan alle chatters een plezierige zonnige dag gewenst maak een leuke dag van!!
zoennnnnnnnn & knuffie
Citeren18.08.20090 likes
thanks lieve wolf, ik heb heerlijk gewerkt, en morgen hier de feestweek en het wordt zeer warm weer morgen en donderdag, dus dat wordt even afzien denk ik en veel drinken dan maar he.....................fijn dat je genoten hebt van je vakantie, dikke kuss en knuffff
Citeren18.08.20090 likes
heerlijk een feestweek dat wordt weer zuipen nee dank je wo. ga ik met de kinderen naar het strand ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, !!een fijne avond en tot morgen Bonneke lekkere zoennnnnnnn mee en we kletsen weer snel

wolf
Citeren18.08.20090 likes
ik zuip niet lieve wolf, maar toch bedankt. Ik wil ook wel zwemmen met de kids maar ja die willen uiteraard naar de kermis, ze hebben het er al heel lang over, en ze balen dat ze alweer naar school moeten, uitgerekend nu hier de feestweek is. De oudste van ons moet volgende week pas beginnen dus die kan lang savonds naar de kermis, maar onze zoontjes moeten op tijd naar bed want de volgende dag loopt hun wekker vroeg af..........................
Morgen wordt het 30 graden en ik hoorde net van Piet paulusma dat het donderdag weleens 35 graden kan worden...................whaaaaaaaaaa hoe overleef ik dat met mijn werk. Maar jij hebt dus nog vakantie??? Dikke kusss en knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren19.08.20090 likes
Als je iets kijkt wil zou je het ook aan de wolf mailen ik vindt alles prima tot zo ver!!en bonneke welterusten ik ga nu ook maar slapen het is wel vroeg ga proberen te slapen hihihihihi ...........zoennnnnnnnnnnnnn
Citeren19.08.20090 likes
ik denk dat de wolf maar naar bed gaat dit is geen nederlandse taal sorry,Bonneke komt wel goed met me ihhihihihi tot schrijfs

zoennnnnnnnnnnnn

DE WOLF
Citeren19.08.20090 likes
en hoe komt dat dan wolf dat je geen nederlands typt?? Teveel gezopen???.......................hahahahhahaha maar ik hoop dat je lekker hebt geslapen, dus bij deze een hele goeiemorgen en veel plezier aan het strand, dikke kuss en knuffff
Citeren20.08.20090 likes
Het was laat in de nacht wolf moest naar bed maar was wel gezellig bij kletsen er waren enkele personen over dus zodoende maar nu gaat het wel beter,ik was moe,gisteren was het super weer was heerlijk op het strand met vrienden daarna wezen uiteten,daarna naar huis,jij ook een hele goedemorgen Bonneke!!!

zoentje wolf
Citeren20.08.20090 likes
een hele goeiemiddag allemaal, zo heb het weer overleefd met werken, het was enorm afzien en ga me nu eerst douchen ........................dikke kuss en knufff

Adverteer hier