Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.08.20090 likes
goeiemorgen, ik wens iedereen een superfijne en mooie dag toe, aan het weer ligt het niet....................kuss en knufff
Citeren06.08.20090 likes
leuk!
Citeren06.08.20090 likes
goedeavond en ja wens ieder fijne avond met t warme weer,
en voor straks goede nacht en weer gezond op en een goede vrijdag,
tis bijna weekend weer

kusss knufff handdd grtjes
Citeren06.08.20090 likes
roger????????...........wat vind je leuk?????????? Je bent altijd zo vaag met je typen hahahaha, dikke kuss en knuffffffff
Citeren09.08.20090 likes
wow, gisteren was het alweer 3 jaar geleden dat ik lid ben geworden van kletsen.com en het bevalt me nog steeds en ik vind het nog steeds erg leuk, dikke kuss en knuff
Ik wil bij deze alle modjes bedanken en niet te vergeten Denre dat ik kletsen heb mogen leren kennen, en ik hoop nog lang met plezier hier te mogen komen

Advertise here!!

Citeren10.08.20090 likes
Uhhh... waar blijft de taart???:
Enne... gefeliciteerd!!!
kuss Babs
Citeren10.08.20090 likes
sorry babs, maar de taart is allang op hahahahaha................................maar thanks voor je felicitaties, wist het zelf ook niet meer wanneer het precies was en ging even kijken. Wat vliegt de tijd toch snel voorbij, dacht het nog maar 2 jaar was, dikke kus en knuffff
Citeren16.08.20090 likes
een hele goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een super fijne zondag toe en geniet van het mooie weer, dikke kuss en knufff
Citeren16.08.20090 likes
Goedemorgen allemaal wolf is weer terug van weg geweest ,een plezierige Zondag maak een gezellige dag van zoennnnnnnn & handddd
Citeren16.08.20090 likes
eyyyyyyyyy wolf, welkom terug en ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie, ik heb je wel gemist hoor en je reacties op forum, dikke kuss en knuffffff en een fijne avond nog en voor zometeen welterusten

Adverteer hier