Citeren28.07.20090 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een fijne werkweek toe, dikke kuss en knuffff
Advertise here!! |
Citeren28.07.20090 likes goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een fijne werkweek toe, dikke kuss en knuffff |
Citeren30.07.20090 likes een hele goeiemorgen, en voor iedereen wens ik vandaag een mooie en fijne dag toe, het weer wordt minder vandaag, dus maak het lekker gezellig, dikke kuss en knufff |
Citeren31.07.20090 likes een hele goeiemorgen en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe. Voor degenen die weekend hebben, een heel fijn weekend, dikke kuss en knufff |
Citeren03.08.20090 likes een hele goeiemorgen allemaal en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufff |
Citeren04.08.20090 likes ik wens iedereen vandaag een fijne dag toe en geniet van het mooie weer, en by the way een hele goeiemorgen............... |
Advertise here!! |
Citeren04.08.20090 likes goedemiddag iedereen en genieten van het weer doe ik pas als mijn huis klaar is
kussssssssssssssss en knuffffffffffffffffff |
Citeren04.08.20090 likes maar goed wij gaan rijden ik en mn collega en ja tot morgen en een heel goede nacht rust, wij gaan naar ons werk slaap lkkr strks en gezond weer op
grtjes kussss handddd knuffff tor. en vincent |
Citeren04.08.20090 likes tornado, is vincent jou collega, of je poes????? En ik hoop dat je niet vergeten bent om je poes eten te geven..............hahahah, en ik hoop voor jullie dat je goed zal slapen, en niet teveel drinken in de bus he en hptjes kijken whahahahhaha, werk ze voor morgen, ik hoor het nog wel, welterusten en dikke kuss en knufff voor jou en vincent |
Citeren05.08.20090 likes ik ben er inmiddels achter tornado dat vincent jou collega is...........hahahahahah
Goeiemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
Citeren05.08.20090 likes whahahaha bonneke,
goedeavond en ja dat is mn collega al 4 jaar, wens je nog een hele fijne avond en een goede nacht tot morgen. wens alle chatters fijne gelukkige avond en straks weltrusten grtjes kusss knufff handdd |