|
|
|
Die zijn er wel Tornado maar dan mag je de verderkijker wel mee nemen want Bono zie je niet met je eigen ogen!!Misschien staanplaaten op voor Bonneke en haar man niet,maar ja dat zijn keuze veel plezier als ernog U2 kaarten zijn..........Tornado thnxx,misschien zie ik je Dinsdag avond wel rond de klok van 21.00 ongeveer misschien tot dan of een andere keer
Tornado handddd
Bonneke zoennnnnnnnnnnn een kleve ihhihihihihi
Goedeavond alle
wolf |
Anonymous Undefined 65739 berichten yesssssssssssssssssssss we gaan morgennnnnnnnnnnnnnnnnnn, ben helemaal blij, ik heb kaarten via een officiele site kunnen bestellen voor een normale prijs, dus morgen staan we in de arena, heb vanavond al eerste beelden gezien van het concert van vanavond en we worden nu best wel nerveus whaaaaaaaaa. maar tornado en wolf voor jullie een hele dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffffffffffff |
veel plezier bij het concert van U2 ''het dak gaat eraf super,tot gauw
goedeavond,
zoennnnnnnnnnnnn & knufffff
doeggggggg tot ziens
wolf |
Anonymous Undefined 65739 berichten wolffffff, het was zo vet gaaffffffffffffffffff, wow wat een show zeg, en wat een enorme belevenis, heb zelfs een cd van gisteravond met het live concert, de kinderen werden vandaag al helemaal gek van me hahahahaha omdat de hele tijd die muziek op had staan. In het voorprogramma trad Snow Patrol op, die gaven ook echt een gave show, we hadden een perfecte zitplaats en wat een geluid, licht en beeldscherm, echt een enorme belevenis voor ons geweest. Het was een superlange dag gisteren en voordat we vanochtend vroeg thuis waren, maar het was zeer, zeer de moeite waard.
Dikke kuss en knuffffffffffffffff |
Daar ben ik blij voor jullie,wat ik al typte ik heb die herrie gehoord toen ik eronder door ree Bonneke geweldig voor jullie dat jullie een top dag hadden
Werden je kinderen niet gek van jullie,ach ik hoor het wel wens jullie nog fijne dagen,avonden,middagen,s'morgens.........ihhihihih ihihihi
je ben om te zoenennnnnnnnnnnnnnnnn
wolf |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten huh hoezo ben ik om te zoenen dan??? hahahahahhaha.............gekkie. Maar ja wat ik al typte de kids worden helemaal knettergek omdat ik nu al 2 dagen de muziek van het live concert knetterhard heb, zowel thuis als in de auto, maar dat gaat wel weer over. Ik heb vandaag de foto`s van het concert afgedrukt, en heb gewoon weer zin om erheen te gaan. Maar het ging inderdaad loei hard die muziek, toen we terugweg in de auto zaten konden we ons zelf niet eens meer horen, zo hard ging het, en we zijn geen 20 meer he, heb nu nog last van mijn oren een beetje en mijn lijf van het uit het dak gaan van het concert, maar nogmaals een enorme belevenis..................echt TOP, dikke kusss en knufffffffff |
Jullie hebben met vole teugen genoten!!
We doen allemaal weleens gek!!!
hihihihihihi
zoennnnnnnnn mee tot weer eens bij kletsen,Bonneke |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf, nou en of dat we genoten hebben, zou er zo weer heen willen. Maar hoezo we doen allemaal weleens gek??? Hebben wij gek gedaan dan.................... Onze dochter zei al, nah ik had jou en papa weleens willen zien hoe jullie daar gestaan hebben.....................had ze niet willen zien denk ik................ |
Ik bedoel daar mee zeggen wij doen toch allemaal wel eens gek hier bij kletsen ,thuis op het werk en laat staan bij kletsen,ik zoek verder niets achter hihihihihihihih....................,jullie mogen van mij nog een keer naar U2 gaan maar ik betaal het niet sla een keertje over hihihihihihi!!We zouden wel een keer kunnen gaan bbq dat lijkt mij wel wat en misschien gaan we wel wat leuks doen als kletsen 5jaar bestaat ongeveer in November,ach we zien wel
Zo vind ik het wel genoeg
doeggggggggggggg Bonneke fijne weekenden je famillie
wolf |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf,
ik vind het nog lang niet genoeg hoor hahahahahah, en als kletsen 5 jaar bestaat, zal ik er toch niet bij zijn, ik ga namelijk niet na chat uitjes, sorry, maar ik wens je een heel fijn weekend toe, dikke kusss en knuffffffffff |
|