|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve wolf voor die lekkere zoen en knufff hahahahah. Hoe bedoel je met als ik dat geweten had was ik langs gekomen, we waren daar maar gewoon een dagje hoor hahahaha. Doen we iedere jaar een keer, we vinden Amsterdam een geweldige stad om eens per jaar heen te gaan. Hoelang heb jij nog vakantie??? Wij nog een weekje..........grrrr gaat zo hard he, zo kijk je uit naar 3 weken vakantie en zo ben je gewoon weer aan het werk. Maar ik wens U een hele fijne avond toe en een heel fijn weekend, dikke kusss en knufff |
Lieve schat jij houd er ook van zoenen en te knuffelen wolfje ook wederzijds,hihihihihihihi,en misschien woon jij ook wel vlak bij een grote stad wat wolf ook leuk zou vinden ach wie weet!!
wolf heeft over twee weken vakantie geniet nog even het laatste weekje .
zoennnnnn & knuffie
wolf |
Anonymous Undefined 65739 berichten huh hoezo hou ik van zoenen en knuffelen hahahahahahaha, maar ik wens alvast een fijne vakantie toe, ga je nog weg??? En zo ja waar gaat de reis naartoe?? Ik heb dus nog een week, en dan moeten we weer aan de slag, dikke kussss en knuffffffff en welterusten en een fijn weekend |
Dank je wel Bonneke,ga jullie nog wat doen het laatste weekje of gaan jullie dagjes erop uit,maar geniet even het is zo voorbij de vakantie en ik weet zeker dat wij elkaar spreken bij kletsen hihihihihihjihi!!
fijne vakantie &weekend,
zoennnnnnnnn & knuffff
wolfje |
wens ieder nog een heel fijn weekend en ja hopen op beter weer ,
veel plezier van t weekend.
grtjes tor. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wolf, we gaan zeker volgende week nog leuke dingen doen, maar moet het weer wel een beetje meespelen he hahahah. Maar waar gaat jou reis nu naar toe???? Ik wens jou en tornado en alle anderen nog een fijn weekend toe, en voor degenen die vakantie hebben of krijgen een hele fijne vakantie, dikke kuss en knufffffff |
hallo meis,
Wij gaan naar frankrijk,de plaats heet: villeneuve-de berg,misschien ken je dat het is populair voor ouders en kinderen ,het is een Nerderlandse camping, kijk eens in de D'"reizen boeken of ergens anders op internet!!
Jullie nog een plezierige dagen en tot gauw bij de babbelbox van Bonneke!!
hihihihihihihihihi.....
twee zoenen op jouw beide wangen
zoennnnnnnnnn & knuffie
wolf |
wolf dan wens ik je een hele fijne vakantie naar frankrijk, geniet ervan en maak er wat van, veel plezier wolf.
bonneke wens jou ook nog een hele fijne week vakantie, de laatste week en geniet er zeker van, vooral bij u2 heel erg veel plezier.
en dan wie er nog op vakantie gaat heel erg veel plezier of werksen morgen net als ik, wens ieder nog fijne zondag en ja morgen weer fijne maandag    pfffffffffffff weekend gaat snel.
grtjes kusssss knuffff handddd tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf en tornado,
Thanks voor jullie reactie, maar wolf nee ik ken het niet, maar ik wens je onwijs veel plezier op vakantie en we gaan zeker genieten van de laatste week vrij.
Tornado, ik weet niet of het doorgaat om naar het concert te gaan van u2, want het is zo ontzettend duur, de kaarten die nu nog beschikbaar zijn kosten 249 euro pp, dus 500 euro voor ons tweetjes, en wij hebben besloten om dat niet te doen, we vinden het veel geld. Daar komen alle andere kosten nog bij he. Maar ik ben nu nog bezig met kaarten via marktplaats en heb biedingen gedaan maar helaas nog niets gehoord. Dus ik hoop morgen nog een reactie te krijgen, het is toch ons jeugd sentiment, we hebben in onze verkeringstijd veel goede herinneringen aan u2 en we zijn nog nooit naar een echt concert geweest. Dus ik hoop het, maar niet ten kostte wat het kost. Maar ik wens je een fijne werkweek toe bij van de Ende, en heel veel sterkte dinsdag als ik niet weer spreek, dikke kuss en knufff voor jou en wolff |
hoi bonneke hoop dat t ook lukt op marktplaats en ja dat is wel veel geld 500 euries, hoop dat je ze goedkoper krijg en ja dat is wel leuk goede herinneringen aan u2 met je jeugd, hoop dat je t opnieuw mee kan maken en wens je er veel succes mee, t zal zeker vast een vette super concert zijn.
kussss knuffff tor. |
|