|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve visser, wanneer ga jij weg dan?? IK en mijn gezin hebben samen nog 2 weken vakantie, dus vakantie zit er nog niet op, maar we zijn al wel een week weggeweest en dat zit er helaas al wel weer op, maar we hebben genoten, het weer was helaas niet zo mooi, maar ik heb voor het eerst gevist hahahaha moet er zelf nog steeds om lachen, in de regen onder een parasol uren naar een dobbe zitten kijken en bijna beet hebben, en dan omhoog halen met die hengel en de vis eraf vallen.............grrrrrrrrrrrr, mijn man en ons zoontje hadden meer geluk. Maar goed dat is 1 van de vele dingen die we gedaan hebben. Ik wens jou een super fijne vakantie toe, dikke kuss en knuff en gniet ervan |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat is fijn om te horen Bonneke en hoe was het met dochterlief ik ga zaterdag 5 dagen met de bus naar leipzig en dan 24 augustus nog eens 5 dagen in de buurt van hannover met 2 verschillende reisorganisatie's wens je weer fijne dag toe kusssssssssss knuffffffffffffffff Rinus |
Dit begint wel een babelbox te worden ,het zijn altijd dezelfde chatters!!
Lang leven de LOL
hihihihihihihihi
Goedemiddag zoennnnnnnnn & hamdddddddd
wolf |
goed he wolf, hihihi    dat is nog effe lkkr genieten bonneke, nog 2 weken vakantie en echt heel fijn voor je dat je t zo naar je zin heb gehad daar waar je bent geweest.
visser dan wens ik jou ook een hele fijne vakantie, heel erg veel plezier dan, geniet ervan allemaal nog.
grtjes handdd kusss knufff tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve visser en wolf, en tornado.
Wolf wat bedoel je met de babbelbox, iedereen is hier welkom maar ja als het altijd dezelfde zijn is dat dan maar zo niet dan??
Visser ook met dochter ging het erg goed, vanochtend zijn we samen weer op gesprek geweest, en vanmiddag zijn we de stad in geweest en lekker wezen shoppen. En morgen ja ja gaan we weer naar jou geboortestad, heb er heel veel zin in, wordt een lange dag maar het weer is goed morgen, ..............ik wens jou een hele fijne vakantie toe, mocht ik je niet weer spreken, dikke kuss en knufffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten geniet van Amsterdam bonneke wens je fijne dag toe kusssssssssssssssssss knuffffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel lieve visser komt helemaal goed, welterusten voor straks en dikke kuss en knufff voor jou |
drom heet t ook bonneke klets familie,
voor iedereen en altijd gezellig hihihi
   leuke dag gehad bonneke in amsterdam, t weer was zeker goed ja, was genieten weer
kussss knuffff handddd grtjes tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve visser en tornado,
Het was supergaaf weer in Amsterdam, een lange dag, vroeg weg en laat thuis. Toen we naar huis wilden gaan stelde manlief voor om naar de Arena te gaan, en mijn zoontjes waren helemaal blij, wat een stadion zeg, ze hebben geen gras gezien maar wel een paar stoelen en nog veel meer. Wat gaaf om dat een keer te zien. We hebben uiteraad weer heel veel gezien, gegeten en gedronken. Super stad hoor, dikke kuss en knuffffffffffffffffff |
hahahahahah A.'dam leuke stad Bonneke,als dat wist had ik ff langs gewipt,maar ja jij had verkantie lekker hoor mijn vakantie schiet ook op ..........oja goedemiddag!!
voor U een zoennnnnnnnnn & knuffie
wolft |
|