Citeren03.07.20090 likes
thanks lieve tornado, dikke kuss en knufff
Advertise here!! |
Citeren03.07.20090 likes thanks lieve tornado, dikke kuss en knufff |
Citeren04.07.20090 likes wens je fijne vakantie Bonneke ff de zorgen die je hebt opzij zetten dikke kussssssssss knufffffffffffffffff Visser |
Citeren04.07.20090 likes thanks lieve visser, erg lief van je, morgen druk in pakken en dan maandag lekker effe weg, even de zorgen aan de kant inderdaad, ik wens jou ook een hele fijne vakantie toe, dikke kuss en knuffffffffff |
Citeren04.07.20090 likes dus als ik jaartje ouder word ga jij op vakantie mooi is dat kussssssssssss knufffffffffffffffffffffffffffffff |
Citeren04.07.20090 likes solly visser, dat was nog het enige plekje wat vrij was, maar ik zal maandag er eentje drinken op jou verjaardag. Maar bij deze wens ik je alvast een superfijne verjaardag toe en alvast van harte gefeliciteerd, dikke kuss en knuffffffffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren05.07.20090 likes geniet jij maar van je vakantie wat temperatuur betrefft wat minder nu maar hopen dat je ook echt geniet gaat voor mij ook opschieten kussssssss knuffffffffffff Visser |
Citeren05.07.20090 likes lieve visser,
We gaan ons best doen om er iets leuks van te maken, maar manlief is al een paar dagen vrij en ik heb nu ook echt vakantie, en het voelt al lekker relaxed en inmiddels alles ingepakt klaarstaan. We gaan ervoor, maar ik wens je morgen een hele fijne dag toe met je vrouw Riet en je familie, kennissen en vrienden, dikke kuss en knufffffffff |
Citeren06.07.20090 likes bonneke nog een hele fijne vakantie, geniet ervan dikke kusss knufff |
Citeren13.07.20090 likes dank je wel lieve tornado, het zit er alweer op die week weg, maar we hebben nog lekker 2 weken vakantie, en zullen er zeker van gaan genieten.
Verder wens ik alle chatters van kletsen een hele fijne vakantie toe, dikke vakantie kuss en knuffel van mij |
Citeren13.07.20090 likes gelukkig bonneke terug nu ben ik aan de beurt kusssssssssss knufffffffffffffffff en welkom thuis bonneke |