Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren23.04.20090 likes
Jhaa indd bonn ben er ook wel blij mee hoor
maarjha nog 2 dagen school dan heerlijk vakantie :D
ennuhhhh ik mail je nog wel zeker voor ik paar dagen weg ben Liefsssssssss
Citeren24.04.20090 likes
goeiemorgen allemaal, ik wens iedereen een hele fijne dag toe, en voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend, en voor iedereen die vandaag vakantie krijgen een hele fijne vakantie, geniet van het mooie weer, dikke kuss en knuffff
Citeren27.04.20090 likes
een hele goeiemorgen op deze regenachtige maandagmorgen, ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe voor degenen die vakantie hebben, en voor degenen die moeten werken een hele fijne werkweek..........
Citeren27.04.20090 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee????????
Citeren27.04.20090 likes
wilma???????????????????????????????????

Advertise here!!

Citeren28.04.20090 likes
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiii bonneke

whahahahahah
Citeren28.04.20090 likes
?????????????????? whahahahahahaha, verveel jij je in je vakantie of zo Wilma?................................... Je zou eens uit moeten slapen hahahahahahahah maar ik wens je een super fijne dag toe
Citeren28.04.20090 likes
Neeeuh verveel me niet in tegendeel zelfs heb nog genoeg te doen voor ik morgen friesland uit ga voor 3 dagen en anders ga ik wel knutselen maar had gewoon ff zin in en uitslapen????????? neeeuh geen tijd voor nou en had ook zit nog int ritme van normaal door de weeks dusjhaa kon nie meer slapen ook

Maar jij ook fijne dag hoor

Liefsssssssssssssss
Citeren28.04.20090 likes
hahahahah okey lieve Wilma, ga je naar Laura??? IK wens je in ieder geval een superfijne vakantie, en ik ga waarschijnlijk naar mijn zus morgen, ben ook lekker een extra dagje vrij, dikke kusss en knufffff
Citeren29.04.20090 likes
Neej bonn ik ga niet naar laura toe.
die woont wel in friesland maar ik ga friesland uit
Ga half 6 weg naar de bus heb dan kwart voor 7 de trein Naar Rotterdam en daar de trein naar Vlissingen en mag nog met bootje mee ook Jij ook een hele fijne dag he

Liefssssssssss

Adverteer hier