Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren07.05.20090 likes
Regen ????
nou we hebben hier paar druppels gehad wel veel wind
maar de zon heeft voor de rest de hele dag geschenen hier :D

Jhaa het ging wel op school heb het overleefd he

Maarjha fijne dag vandaag ennuhhhh ik had je gistermiddag nog gemaild

Liefsssssssssssssssssss

ps: en nog goedenmorgen he
Citeren07.05.20090 likes
ow me gemailt, ik zal direct even kijken, sorry had ik nog niet gedaan. Vandaag stond er veel wind, maar het was droog en ik heb heel hard gelopen en was met 1 uur en 15 minuten klaar..........................hahahahahahhaha dus heb 45 minuten verdiend hahahaha. Ik wens je alvast een fijn weekend, morgen zal ik niet zoveel tijd hebben om op kletsen te komen, maar kijk wel even en dan heb ik het je alvast gewenst en kan ik het niet meer vergeten. dikke kuss en knufffffffff
Citeren08.05.20090 likes
lieve allemaal en een hele goeiemorgen, en ik wens iedereen een hele fijne dag toe, voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend. En voor de dames die morgen een uitje hebben heel veel plezier in Amsterdam, dikke kuss en knufff
Citeren11.05.20090 likes
Bonnekeeeeeeeeeeee jhaaa en ik had je ook weer trg gemaild zag de mail 's avonds al wel maar was druk met school dus volgende dag ff gekeken en beantwoord
ik ben hier ook niet veel meer heb enorm druk tis soms zelfs nachtwerk pffffffff maargoed nog ff dan heb ik vakantie dus nog ff volhouden

Fijne week en spreek je snel weer kussssssssssssssss
Citeren11.05.20090 likes
lieve wilma,

geeft ook niets meis, het gaat hier precies zo, ik ben gewoon erg druk en heb veel aan mijn hoofd, maar inderdaad nog even en dan vakantie. Ik wens jou ook een hele fijne week toe, dikke kusss en knufffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren12.05.20090 likes
lieve allemaal, ik wens jullie een hele fijne dag toe en geniet van het mooie weer, dikke kuss en knufffff
Citeren12.05.20090 likes
dat is mooi dan wens ik bonneke nog hele fijna avond toe
Citeren12.05.20090 likes
nou thanks lieve bunny, dan wens ik je bij deze ook nog een fijne avond toe en een hele goedenacht....................
Citeren20.05.20090 likes
Ik wens bij deze iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe, dikke kuss en knuff
Citeren21.05.20090 likes
goede morgen allemaal fijne dag tot nu doe,

kussssssss handddddddddddd latersssssssssss

Adverteer hier