Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren29.04.20090 likes
tsjjeeee wat was jij op tijd zeg, maar je maakt me wel heel nieuwsgierig naar wie je gaat..............maar volgens mij heb je er zin in, dus onwijs veel plezier............................dikke kusss en knuffff hvj als vriendin............
Citeren01.05.20090 likes
Ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe, dikke kussss en knuffff
Citeren02.05.20090 likes
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeee jhaa ben bij een vriendin geweest en bij Gerard in de studio was heel leuk hoor ....kreeg vanmiddag alleen nieuws waar ik zo geschrokken van ben...Vriendin van mij is licht gewond geraakt in apeldoorn gelukkig kon ze stap opzij doen anders was ze volop geraakt door die gek ik schrok me rot toen ik dat hoorde vanmiddag wilde met haar afspreken ook in lwd en belde haar op maarjha haar moeder nam haar foon op en vertelde het pfffffff ben echt vreselijk geschrokken maar gelukkig gaat ut na omstandigheden wel redelijk met haar

Maargoed....in zeeland was het heel leuk en gezellig dusjhaaa alleen heenreis was wel heeel erg vermoeiend door ik dus zo belachelijk vroeg al wakker was

Verder slaap lekker straks en fijne zondag

Liefsssssssssss
Citeren02.05.20090 likes
tsjeeeeeeeeee zeg. ik vind het sowieso heel erg wat er is gebeurd in Apeldoorn, maar nu dan ook je vriendin die erbij geweest is. Wat je al zegt, ze is gelukkig licht gewond, maar toch het trauma wat ze zal hebben, heb er geen woorden voor, nog steeds niet, maar ik wens jou, je vriendin en haar familie heel veel sterkte in ieder geval.
Verder vind ik het leuk om te lezen dat jij genoten hebt, het is meer dan gegunt meis, ik wens jou ook een hele fijne zondag toe, dikke kusss en knuffffffffff hvj als vriendin
Citeren04.05.20090 likes
ik wens iedereen een hele goeiemorgen toe, en een hele fijne maandag, geniet van het mooie weer, dikke kuss en knufff

Advertise here!!

Citeren04.05.20090 likes
ik wens iedereen die morgen vrij is en naar bevrijdingsfestivals gaan heel veel plezier, en geniet ervan, dikke kuss en knuff
Citeren06.05.20090 likes
Dank je bonneke
het was ook heel leuk hoor bevrijdingsfestival ben in Groningen en Leeuwarden geweest met Lauraa
maar groningen was niks zijn niet in park geweest werden overal heen gestuurd behalve de goede en de bus zat telkens vol dus weer half uur wachten en toen waren we het zat zijn we naar leeuwarden gegaan..... Maarjha vandaag helaas weer naar school totaal geen zin maar oke

Liefsssssssss
Citeren06.05.20090 likes
leuk hoor Wilma, het is altijd erg druk met zulke festiviteiten, maar gelukkig hebben jullie genoten in Leeuwarden. Ja vandaag weer naar school, mijn kids hadden ook al geen zin, maar ja het moet he, maar ik wens je ondanks dat je geen zin hebt toch een hele fijne dag toe, dikke kusss en knufff
Citeren06.05.20090 likes
Dankje bonneke,
komt wel goed

en jhaaa was echt leuk in leeuwarden alleen jmmer dat we weer optijd weg moesten want ik moest nog weg 's avonds en meost dus beetje optijd terug zijn maarjha niks aan te doen we hebben al gezegd volgend jaar doen we het anders

Gelukkig gaat met me vriendin ook wel iets beter heb haar gesproken ze is vooral heeel erg geschrokken maar das wel logisch natuurlijk

Jij ook een hele fijne dag vandaag
liefsssssss
Citeren06.05.20090 likes
graag gedaan lieve Wilma, vreselijk 7 doden te betreuren maar ik ben blij dat het met je vriendin naar omstandigheden redelijk gaat.
Ik ben net klaar met werken, even wennen weer om met regen te fietsen...........grrrrrrrrrrrrrrr DIkke kusss en knuffff en ik hoop dat het jou is meegevallen de eerste dag weer op school

Adverteer hier