Citeren21.04.20090 likes
fijn weekend bonneke

lkkr wilmaa vakantie nu maar hopen dat t weer zo blijf hahaha

lkkr wilmaa vakantie nu maar hopen dat t weer zo blijf hahaha

Advertise here!! |
Citeren21.04.20090 likes fijn weekend bonneke ![]() ![]() ![]() lkkr wilmaa vakantie nu maar hopen dat t weer zo blijf hahaha ![]() ![]()
|
Citeren21.04.20090 likes tornadooooooooooooo heb nog een mail van je tegoed, dus nog voordat je weekend hebt okey??? dikke kuss en knufffffffffffff |
Citeren21.04.20090 likes jha indd tornado heeeeeeeeeeeeeeeerlijk vakantie en ik vind het altijd leuk mensen in de maling te nemen nou is me oom het slachtoffer ![]() ![]() whahhaahhaha
Bonnekeeeeeeeeeeeee thnxx voor het fijn weekend wensen..heb nog niet eens veel gedaan ga morgen pas eerste keer deze week naar school maar jij ook vast fijn weekend hoor ikke ben vanmiddag bij lammetjes wezen kijken en de eendjes ga ik zo opzoeken ga ik die nog ff voeren ![]() ![]() Liefsssssssssssssssssss |
Citeren21.04.20090 likes whahaha je oom nu wilmaa,
ja wilmaa tis weer mooi weer, alles komt weer tot leven ook lammetjes en eendjes veel plezier nog wilmaa en geniet ervan kussss knuffff tornado |
Citeren21.04.20090 likes wens ieder fijne nacht en weer gezond op, tis bijna weekend ![]() ![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren22.04.20090 likes een hele goeiemorgen, ik hoop dat iedereen lekker heeft geslapen....................verder wens ik jullie een hele fijne dag toe, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren22.04.20090 likes jha nou me oom......moet toch een slachtoffer hebben he om in de maling te nemen dus dan me oom maar die zie ik niet vaak en spreek ik ook nie al te vaak dus alle tijd om plannetje uit te voeren en voor te bereiden hihihihihih
Nou bonneke lekker geslapen zeker niet rot enkel en lig er vanaaf ook vroeg ik heb hele dag al knallende koppijn leuk hoor met koppijn opstaan :S maarjha
Fijne avond allemaal Liefsssssssssss |
Citeren22.04.20090 likes wilma, ik vind het vervelend voor je dat je niet goed geslapen hebt, daarom wens ik je bij deze toch weer een hele goedenacht toe en ik hoop dat je straks wel lekker zal kunnen slapen. Heel veel sterkte met je enkel, dikke kuss en knufff |
Citeren23.04.20090 likes Bonnekeeeeeeeeeeeeee
Jaaa heb vannacht wel beter geslapen gelukkig alleen nog niet van de koppijn af pfffffff lag er gister om 9 uur al in mn nest maarjha thnxx met enkel gaat wel heb er minder last van Gelukkig....en hoe issie met jou bonneke ??
Fijne dag allemaal Liefsssssss |
Citeren23.04.20090 likes lieve Wilma,
Fijn dat je beter hebt geslapen en dat het met je enkel iets beter gaat. Het gaat hier, de ene dag beter dan de andere, maar ik geniet van het mooie weer. Ik wens jou ook een hele fijne dag toe, dikke kuss en knuffffffffffffff ![]() ![]() ![]()
|