Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren20.04.20090 likes
noujaaaaaaaaaaaaaa zeg Bonneke ik ben niet gek hoor ben alleen prettig gestoord
ennuh wat is er nou mis mee dat liedje zing ik op de peuterspeelzaal ook altijd met die peuters dusjaaa wat maakt het dan nog uit he maar ik mis die lieve kleine eendjes wel hoor die grote niet maar die jonkies die zijn echt zooooooooooooo lief als kon wilde ik ze echt mee nemen naar huis

weetje ik heb nou de muziek aan staan heerlijk nummer

Everywhere I go every smile I see trlalallalalalalalalalala zo mooi nummer raad jij maar van wie
Citeren20.04.20090 likes
ik doe niet aan raadspelletjes..............sorry ben ik te blonT voor hahahahahaha, dikke kuss en knuffffffffffffffffff
Citeren20.04.20090 likes
neeeej joh bonneke valt wel mee....... maar dat liedje heet Together again van Janet jackson moetj e maar is luisteren op youtube echt ene prachtig nummer :D

slaap lekker straks

Liefssssssssssssss
Citeren20.04.20090 likes
zal het dan met me leeftijd te maken hebben?????????.............. Maar het is echt bedtijd nu voor me, dus welterusten en spreek je, dikke kusssssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren21.04.20090 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne dinsdag toe en een fijne werkweek, dikke kuss en knuffff

Advertise here!!

Citeren21.04.20090 likes
achhhh tis zo weer weekend
Citeren21.04.20090 likes
whaaaaaaaaaaaa gekke tornado, weekend is net geweest, dikke kusss en knufff en voor jou dan alvast fijn weekend........
Citeren21.04.20090 likes
hehehe bonneke

dat had je kunnen verwachten he en tis zo weekend weer maar t weekend is ook zo om
Citeren21.04.20090 likes
nog ff 3 dagen dan lekker anderhalve week vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Citeren21.04.20090 likes
dat is waar, maar ik werk ook met heel veel plezier en geniet ook zeker van de weekenden, maar goed fijn weekend dan

Adverteer hier