Citeren15.04.20090 likes
heyyyyyyyyy bonn met mij hat nu echt supper goed dat wil ik eff laten weten en thnx voor je steun nog en kussssssssssssssssssssssss en knufff enwe kletsen.com snel doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fijne avond
Advertise here!! |
Citeren15.04.20090 likes heyyyyyyyyy bonn met mij hat nu echt supper goed dat wil ik eff laten weten en thnx voor je steun nog en kussssssssssssssssssssssss en knufff enwe kletsen.com snel doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fijne avond |
Citeren15.04.20090 likes lieve puma,
Wat geweldig meis om te lezen en vind het heel fijn voor je. Geniet van deze momenten dat het goed met je gaat, dan kan je daar weer op teren als het weer wat minder gaat. Dikke kuss en knufff en fijn dat je het me even laat weten ![]() ![]() ![]()
|
Citeren16.04.20090 likes boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! ![]() zooo dat wilde ik alleen ff zeggen weet verders niks te melden ff
Liefsss |
Citeren16.04.20090 likes nah jah zeg, ben je een koe geworden...................boehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo dat wilde ik even zeggen, en heb verder ook helemaal niets te melden ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren17.04.20090 likes neeeuh ben geen koe geworden ben en blijf gewoon wilma hoor moest toch wat doen en verveelde me dus kon het even niet laten ![]() Maaruhhhh fijne dag vandaag allemaal en alvast een goed weekend. liefss |
Advertise here!! |
Citeren17.04.20090 likes weet je het zeker dat je geen koe bent??? BOEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hahahahah kon het niet laten. Maar goed als ik me verveel ga ik in ieder geval niet loeien, maar ja................ ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wens jou en alle anderen bij deze een heel fijn weekend, dikke kus en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren18.04.20090 likes whahahaha bonneke ik ook niet altijd hoor
vandaag op school verveelde ik me ook toen ben ik eendjes gaan voeren ![]() is bij ons school paar eenden en 1 eend heeft 8 jonkies die zijn zooooooooooooo lief he was echt verliefd op ze :P en die heb ik uit verveling gevoerd ![]() ![]() Slaap lekker en fijn weekend |
Citeren18.04.20090 likes ik hoop niet voor die eendjes dat je tijdens het voeren heb staan loeien.......................... ![]() ![]() ![]() ![]() Maar jij ook lekker slapen en een fijn weekend, ga nu echt mijn bed in, anders komt het morgen niet goed, welterusten![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren18.04.20090 likes neeeuh bonneke
dat deed ik niet toen heb ik juist staan zingen das nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger ![]() vriendin van mij en ik en nog een vriendin hebben staan zingen alle eendjes zwemmen in het water ![]() whhahahaahhahahah |
Citeren19.04.20090 likes whahahahaahaha je bent echt gek wilma....................................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|