Citeren27.10.20080 likes
Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad,en voor morgen wens ik iedereen een goede en fijne werkweek toe,dikke kusss en knufffffffffff

Advertise here!! |
Citeren27.10.20080 likes Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad,en voor morgen wens ik iedereen een goede en fijne werkweek toe,dikke kusss en knufffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.10.20080 likes Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb wel leuk weekend gehad opzich hoor en jij ook fijne week he ![]() weetje bonn ik heb vandaag kennismakkingsgesprek met mn stage begeleidster dus moest wel vroeg mn bed uit vandaag maarja en hoe is het met jou bonn ??? Fijne dag allemaal Kusssssie |
Citeren27.10.20080 likes lieve wilma,ik heb ook een heel fijn weekend gehad,en het gaat heel goed met me thanks.Ik heb enorm veel plezier en lol in mijn werk en ze zijn tevreden over me.Ook heb ik al veel koffie adressen hahahahahahahahahah altijd makkelijk om te weten hahahaha.Ik heb inmiddels mijn eerste loon ook al ontvangen,was eerder dan ik had verwacht en ik heb een mooi cadeau voor mezelf gekocht...........van een gedeelte van mijn salaris ![]() Ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen,dikke kusssssssssssssssss en knufffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.10.20080 likes Ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,dikke kusss en knuffffffffff |
Citeren28.10.20080 likes oke dan bonn leuk hoor ![]() ![]() Maar kennismakkingsgesprek ging wel goed hoor was der om kwart over 9 en ben er gebleven tot 10 over half 12 tot iedereen weer weg was...was eigenlijk niet de bedoeling maarjha me stagebegeleidster moest hals over kop weg dus anders stond die andere er alleen voor dus zei ik anders blijf ik de rest van de morgen nou dat vonden ze heel aardig dat ik dat deed want mn stage was nog nie eens begonnen maarja dat maakte mij niks uit vond het wel leuk daar en ben gistermorgen ook al meteen wezen knippen en plakken ![]() ![]() ![]() ![]() Fijne dag vandaag en hoop je ook snel weer te spreken De andere natuurlijk ook een hele fijne dag vandaag Dikke kusssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren28.10.20080 likes dankjewel lieve Wilma,wat leuk ook voor je dat je het naar je zin had gisteren en lief hoor dat je bent gebleven.Ik wens je daar ook heel veel plezier,dikke kusss en knufffff |
Citeren28.10.20080 likes thnxx bonn...ja en ach had toch niks anders te doen
en alles nog goed met jou ? hier gaat het wel ben beetje chagerijnig vandaag maarja gaat wel weer over DIkke kussssssssss |
Citeren28.10.20080 likes ach dat kan iedereen weleens gebeuren he meis,maakt niets uit,ondanks dat wens ik je toch een hele fijne dag toe,dikke kussss en knufffffffffffff |
Citeren28.10.20080 likes Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad,en Wilma heb je nog lekker geslapen??? En ging het toen beter met je meis?? Ik heb aan je gedacht toen ik in de regen fietste en dacht jij ligt lekker warm in je bedje en ik fiets hier in de regen en wind whaaaaaaaaaaaaaaaaaa.dikke kusss en knufffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.10.20080 likes whahahahahah bonn ja ging wel hoor en lag er gisteravond heeel optijd in en was paar keer wakker geworden eerst voor 3 uur en toen half 4 weer en toen door geslapen tot half 5 en toen kon ik nie meer slapen en terwijl ik toen nog anderhalf uur kon slapen ![]() |