Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren31.10.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeee jij ook heel fijn weekend

kussssssssss
Citeren01.11.20080 likes
thanks lieve Wilma,ik zal zeker een fijn weekend hebben,vandaag wedstrijden gehad,was een superlange dag,vanochtend om 6.45 mijn bed uit en om 0.7.30 vertrokken en we waren om 18.00 pas thuis......................heb er een houten kont aan overgehouden van die lange zit hahahahahahahah maar het was supergezellig en we zijn 2e geworden met onze springgroep.
Morgen is mijn broer jarig dus een verjaardag en jah dan zit het weekend er alweer op,maar ik hoop Wilma dat jij ook een goed weekend zal hebben.Hoe was het gisteren bij de doktor??? Heb je medicijnen gekregen? Dikke kussssssssss en knufffffffffffff
Citeren01.11.20080 likes
nouuuu bonn heb bij mn knieschijf een infectie en knieschijf is te ruw dus fysio en dokter zei dat er tape omheen komt en moet veel rusten en fysio beslist of ze het nodig vind dat ik weer met krukken moet maarja ik ga nou lekker mn bed in

Dikke kusssssssssssss en slaap lekker voor zo
Citeren01.11.20080 likes
lieve Wilma,

Dat is niet mis meis,en ik hoop dat je die krukken bespaard zullen blijven ............maar ja als het moet moet het he.Ik vind rust houden altijd enorm tegenvallen maar goed ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat je goede pijnstillers hebt gekregen zodat je in ieder geval een beetje kan slapen ondanks je pijn.Ik wens je een goedenacht toe en welterusten meis,dikke kussssssss en knuffffff
Citeren03.11.20080 likes
een hele goeiemorgen,en ik wens iedereen een fijne maandag en werkweek toe,dikke kuss en knuffffffff

Advertise here!!

Citeren03.11.20080 likes
tjaa bonneke dat hoop ik ook maar met mijn geluk niet hoor moet ik weer met die rot dingen lopen en das nog maar zachtjes gezegt.....Net fysio al gebeld en moet er vanmiddag al heen dus afwachten maar......maar ik vrees het ergste maargoed

Fijne dag vandaag

Liefsssssssss wilma
Citeren03.11.20080 likes
lieve wilma,

Heel veel sterkte dan maar en ik zal voor je duimen dat het misschien toch nog een beetje mee zal vallen,dikke kusss en knufff
Citeren03.11.20080 likes
nouuu bonneke ik weet het niet hoor wel gewoon naar stage gegaan daar bijna mn knie nog verdraaid gaat lekker zeg heb nou best veel pijn maarja vanmiddag maar afwachten
Citeren03.11.20080 likes
inderdaad vanmiddag maar afwachten maar wens je heel veel sterkte meis,dikke kussss en knuffffffffffffffff
Citeren03.11.20080 likes
dank je bonn

kusssssssie

Adverteer hier