Citeren29.10.20080 likes
Ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe.Wilma dat is wel heel erg balen,dan duurt de nacht ook zo vreselijk lang vind je niet??? Maar goed ik hoop dat het vandaag beter met je gaat,dikke kusss en knufffff
Advertise here!! |
Citeren29.10.20080 likes Ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe.Wilma dat is wel heel erg balen,dan duurt de nacht ook zo vreselijk lang vind je niet??? Maar goed ik hoop dat het vandaag beter met je gaat,dikke kusss en knufffff |
Citeren29.10.20080 likes jaa bonn echt erg was dat maarjha hoop het ook dat het vanacht veel en veel beter gaat
Dikke kusssssssssss |
Citeren29.10.20080 likes Dat hoop ik ook voor je lieve Wilma,dikke kusss en knufffff |
Citeren30.10.20080 likes Goeiemorgen allemaal,en ik wens jullie een hele fijne dag toe,dikke kusss en knuffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.10.20080 likes Bonnekeeeeeeeeeeeeeeee jij ook een hele fijne dag vandaag
Dikke kusssssssss |
Advertise here!! |
Citeren30.10.20080 likes Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaa dankjewel meis en jij ook he,dikke kusss en knuffffffffffffffff |
Citeren30.10.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dank jeeeeeeeeeeeeeeeeeee weetje bonneke tis buiten mistig hier en tis een beetje wit op de daken en de auto's ook in de tuinen is het bij de bloemen en bij de bomen wat wit heeft wel heeeeeeeeel erg gevroren volgens mij ![]() dikke kusssssssssssss |
Citeren30.10.20080 likes hier ook lieve wilma,ik moest ruiten krabben van de auto............brrrrr koud is even weer wennen,maar zometeen lekkere dikke jas aan en gezellig de post weer rondbrengen,dikke kussss en knufff moet nu weg |
Citeren31.10.20080 likes Een hehel goeiemorgen en ik wens iedereen een superfijne vrijdag toe,en voor degenen die ik niet weer spreek alvast een heel fijn weekend,dikke kusss en kn uffffffffffffffffffffff |
Citeren31.10.20080 likes Ik wens iedereen een heel fijn weekend,ben weer druk,morgen wedstrijden van mijn kids,en zondag verjaardag,en dan is het alweer maandag whaaaaaaaaaaaaaaaa.maar goed geniet ervan,dikke kusssssssss en knufffffffffff |