Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren17.10.20080 likes
owwwwwww vertel eens dan,was je beoordeling niet goed dan??? Maar goed het is wel goed om weer te lachen lieve Wilma,ik lach ook veel tijdens mijn werk en hier thuis om mijn zoontjes momenteel hahahahahahahhaha,wat mijn zoontjes vertellen ga ik niet hier op scrolll zeggen maar...........kan je wel vertellen dat kleine jongetjes groot worden hahahahahaha,ze hebben beiden een vriendinnetje dikke kusss en knufffffff en welterusten
Citeren17.10.20080 likes
jawel alleen van pgo niet heb daar onvoldoende op maar bij drama zei die lerares dat ik weet wat ik wil alleen laat dat nog niet goed zien ik hou me volgens haar beetje op achtergrond maar ze vond me humoristisch ofziets en ze vond me soms wel rustig en heel stil maar was wel een plezierige,lieve aardige meid zei ze en bij pgo zei ze ik moest meer vragen stellen en meer in de groep mee praten ook mn mening vaker geven nou als ik er geen mening over heb hou ik me mooi stil maarja en bij interactie moet ik meer in de klas laten zien :S maarja

Kussssssssssssssssssss
Citeren18.10.20080 likes
ach wilma,dat komt allemaal wel,ga ervoor en het gaat zeker allemaal goed komen met je.Dikke kusss en knuffffffffffff

Verder wens ik iedereen een hele fijne zaterdagavond toe en voor morgen een superfijne zondag,dikke kuss en knufffffffffff
Citeren19.10.20080 likes
jaaa tuurlijk wel bonneke maar heeft alleen ff tijd nodig maar vind het nergens op slaan over dat van die meningen en dat ik te weinig vragen stel moet meer vragen stellen in de les nou als ik het snap waarom zou ik dan vragen moeten stellen :S maarjha
fijne zondag

Dikke kussssssssssss
Citeren19.10.20080 likes
Inderdaad wilma,waarom zou je dat doen hahahahhaha,ze zijn zeker niet gewend dat er ook nog slimme mensen op deze wereld bestaan,hahahahahha Maar goed ik hoop dat je een fijne zondag hebt gehad,wij wel in ieder geval.
Kids hebben komende week vakantie,en morgen ga ik met hun naar de stad,dinsdag werken en dan woensdag vrij en dan gaan we naar mijn zus,en dan donderdag werken,vrijdag ook werken maar dan is manlief lekker vrij en dan alweer weekend,sjucht wat gaan de weken toch enorm snel voorbij,dikke kussssssssssss en knufff en een hele fijne avond

Advertise here!!

Citeren19.10.20080 likes
hier is de vakantie alweer om dus morgen weer naar school de jongste en moet weer voor een paar dagen van iemand afscheid nemen

kussssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren19.10.20080 likes
ajax ik hoop dat je een fijne week zal hebben meis,dikke kussssssss en knufffffffffffff hvj als vriendin Je komt die paar dagen wel door meis,en anders weet je het he,gewoon mailen en ik sleep je er wel doorheen,dikke kussssssssss en knufffffffffff
Citeren19.10.20080 likes
is goed bonneke dank je wel

kussssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren19.10.20080 likes
oke leuk bonn
ik heb ook vakantie komende week en die week erop ook bijna hele week vrij nog ennuhhh morgen ga ik ook stad in met laura eelke zou ook mee maar gaat nie door dus gaan laura en ik met zn tweeen en komen ook weer foto's we nemen allebei camera mee als we die nie vergeten dus word weer leuk Fijne avond en slaap lekker voor straks

Dikke kusssssssssssssssssss
Citeren19.10.20080 likes
bonnn,ben je mis glopen,sjips
kussssssssssssss

Adverteer hier