|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten huh marie wat bedoel je???????????????????? heb iets gemist geloof ik hahahahah,maar dikke kusss en knufffff
Wilma leuk hoor en geniet er morgen maar van en ik kijk uit naar jullie leuke foto`s weer.
Ajax ik meen het meis,het komt goed en je mag me gewoon ten aller tijde mailen,je weet wel wat ik bedoel,ik ben alleen niet zoveel op scrolll deze week omdat ik en werken mag en de kids hebben deze week vakantie,maar hoop je met de mail erdoor heen te kunnen slepen,dikke kusssssssssss en knuffffffffffffff |
zeker bonn  is wel leuk ga nou ook ff foto plaatsen die bij pier is gemaakt
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik wens iedereen een hele fijne maandagochtend toe en een fijne week,voor degene die moeten werken.....werk ze en degenen die vakantie hebben..........fijne vakantie,dikke kussss en knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,dikke kuss en knuffff |
|
Ik wens ook iedereen een hele fijne dag vandaag
Dikke kusssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens ook iedereen een fijne dag
kusssssssssss en knuffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik hoop dat iedereen een fijne en leuke dag heeft gehad? Ik wel in ieder geval,ik was vrij vandaag en ben een dag naar mijn zus geweest en ben met goed fatsoen net thuis en het was zo gezellig en leuk om weer bij te kletsen,en mijn neefje en nichtje weer te zien,thanks lieve zus en het was weer berengezellig en verheug me op de verjaardag..............de 15 november,en ik hoop dat ik weer vrij kan krijgen om gezellig jullie kanten weer op te komen,dikke kusssssssss en knuffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Een hele goeiemorgen allemaal,en ik wens iedereen een hele fijne zondag toe,geniet ervan,dikke kusss en knufffffffffffff |
|