Citeren14.10.20080 likes
en wat voor een soort is dat dan?????????????? je maakt me zo nieuwsgierig wilma ..................dus vertel op hahahahahha,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffff

Advertise here!! |
Citeren14.10.20080 likes en wat voor een soort is dat dan?????????????? je maakt me zo nieuwsgierig wilma ..................dus vertel op hahahahahha,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.10.20080 likes whahahhahaha bonn ![]() ergens waar ik me wel thuis zal voelen hoor en me zeker niet zal vervelen mag weer knippen en plakken en liedjes zingen en verven en spelen en in de zandbak in de pauze ![]() ![]() ![]() ![]() Kusssssssssssssssss |
Citeren15.10.20080 likes ow wat leuk Wilma,gefeliciteerd ermee,en geniet ervan,dikke kussssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffff.................... .ook voor alle peutertjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.10.20080 likes whahahahahhaha bonn ![]() ik heb eindelijk mn stage begeleidster gesproken en die blijkt in het zelfde dorp als ik te wonen ![]() ![]() kussssssssssssssssssssssssssssssss |
Citeren15.10.20080 likes geweldig Wilma,en ik hoop dat je er net zo van zal genieten als ik met mijn post rondbrengen en de kleuter,jongens,en pubergym whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,dikke kussssssss en knuffffffff en als ik je niet weer spreek,alvast een hele fijne herfstvakantie ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.10.20080 likes thnxx maar dat zal wel lukken hoor ik heb er echt heeeel veel zin in ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.10.20080 likes lieve wilma,dat hoop ik ook ,maar jah het is zo herfstvakantie he hahahahahahhaha maar goed dan heb ik het je in ieder geval alvast gewenst...........................kan je me dat niet meer aanrekenen dat ik je geen fijne vakantie heb gewenst whaaaaaaaaaaaaaaaa maar fijn dat je op een leuke school zit,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.10.20080 likes whahahahaahhaha bonn gek ![]() Dat doe ik toch wel niet hoor Maar jij ook een fijne herfstvakantie hoor ![]() ![]() |
Citeren17.10.20080 likes hahahahahahah hoezo mag het van jou al maandag zijn dan?????? Ik neem aan dat je nu al lekker weekend hebt??? Ik nog niet hahahahahah mag morgen nog lekker paar uurtjes werken,en dan zondag vrij,maandag vrij,dinsdag even werken en dan woensdag weer lekker vrij en dan de rest van die week werken,maar Wilma ik wens je bij deze een heel fijn weekend ,ook voor alle andere lieve chatters,dikke kusss en knufffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.10.20080 likes jaaaaaaaaaaa dank je ik had vandaag saaie dag allemaal beoordelingsgesprekken was niks aan maar moest wel lachen ![]() |