Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren09.10.20080 likes
gelukkig dat het weer wat beter gaat met je wilma

kusssssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren09.10.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaa fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat,ik mis je en hoop je snel weer een keer te spreken.
Verder wens ik iedereen een hele fijne avond nog en welterusten voor zometeen,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffff
Citeren09.10.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeee ik mis jou ook hoor
en spreek je snel weer

slaap lekker allemaal

Kusssssssssssss
Citeren10.10.20080 likes
ik wens iedereen een heel fijn weekend toe,dikke kusssssssss en knufffffffffffff en geniet van het mooie weer,
Citeren11.10.20080 likes
Fijne zondag voor iedereen en welterusten,dikke kusss en knuffffff

Advertise here!!

Citeren12.10.20080 likes
Iedereen een hele fijne dag vandaag en een fijne avond en alvast slaap lekker

Kusssssssssssssss
Citeren12.10.20080 likes
wilmaaaaaaa jij ook alvast welterusten,als je nog niet slaapt tenminste,dikke kussssssss en knufffffffffffff Hoe is het met je nu????
Citeren13.10.20080 likes
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee neej toen sliep ik nog niet sliep tegen half 1 pas Het gaat wel hoor Leef nog steeds dus maar het gaat beter ben weer bijna helemaal beter dus passssssssssssss maar op hoor ik ben weer bijna helemaal terug

Kussssssssssssssssssssssss en alvast slaap lekker allemaal
Citeren13.10.20080 likes
...................... whaaaaaaaaa wilma is back,hahahahhaha nee hoor vind ik harstikke fijn meid,en ik vind het ook helemaal super dat het weer goed met je gaat,hier gaat het ook helemaal toppie,mijn werk bevalt me en morgen mag ik weer,dikke kussssssssss en knuffff en hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen
Citeren14.10.20080 likes
whahahahaha bonn ikke wel bijna helemaal ik weet nou ook mn stage plek ga stage lopen tussen mn eigen soort

Kusssssssssssssssssss

Adverteer hier