Citeren06.10.20080 likes
babssssssssssssssssssssss waar zijn mijn wollen onderbroeken nu,ik begin morgen,maar gelukkig wordt het niet heel erg koud,dus heb ik geluk,maar wacht er wel op,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren06.10.20080 likes babssssssssssssssssssssss waar zijn mijn wollen onderbroeken nu,ik begin morgen,maar gelukkig wordt het niet heel erg koud,dus heb ik geluk,maar wacht er wel op,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffff |
Citeren07.10.20080 likes heeeeeeeeeey
ben ik weer even na een week Kan nou ff niet slapen dus dit maar ff snel bekijken benede ![]() Hoe is het hier ??? Hier gaat het wel ben nog steeds zo ziek als een hond en blaf ook net zo als een hond ![]() maar gelukkig gaat het nou wel iets beter dan van weekend Nou ik ga mn warme bedje weer in Dikke kussssssssssssssssssssssss |
Citeren07.10.20080 likes ach wilma dat wist ik niet wens je heel veel beterschap
kussssssssss en knuffffffffffffffff |
Citeren07.10.20080 likes Bonderkes , hoe was je eerste werkdag?
Nog lekkere kerels gezien onderweg? ![]() ![]() |
Citeren07.10.20080 likes leve wilma,van harte beterschap meis en ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt,dikke kusss en knuffff
Babssssssssssssss,het was echt heel leuk en gezellig,maar wel een grote wijk die ik moet lopen,ach mijn fiets donderde een paar keer om,kreeg niet alle brieven in de brievenbus,omdat mensen staalborstels erin hebben hangen,maar voor de rest ging het super en het was heel erg leuk en gezellig,maar het weer speelde ook een goede rol daarin....................Wat die lekkere kerels betreft,ik heb er genoeg gezien en morgen fiets ik met een lekkere kerel mee hahahahahah heb deze week opleidingsdagen hahahahahahah maar thanks voor je belangstelling ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.10.20080 likes goeiemorgen lieve chatters,ik wens jullie een hele fijne woensdag toe,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffffff |
Citeren08.10.20080 likes goedemiddag
bonn,droog gebleven vandaag? nog vanharte met je tweeling kus en fijnedag nog |
Citeren08.10.20080 likes even melden bonn over 4 maanden de volgende controle was weer prima in orde kusssssssssss knuffffffffffffffffff |
Citeren08.10.20080 likes wow visser gefeliciteerd,sorry wist het eigenlijk wel maar ben het door de drukte vergeten,het is geen onwil van mijn kant.Maar vanmorgen wachten op telefoon dat ik kon beginnen,en toen ik thuis kwam hapje eten,en toen voorbereidingen doen,want vanmiddag kreeg ik visite,22 man voor de verjaardag van mijn twins.Dankjewel en ik viind het heel erg fijn om te lezen dat het wederom weer goed was.
Marie jij bedankt voor de felicitaties nog voor mijn twins,erg lief van je ,vanochtend toen ik net begon regende het nog,maar het werd al snel droog gelukkig,en ik vind het zoooooooooooooooooooooooooooo leuk en tot nu toe bevalt het me,de werktijden zijn ideaal en heb hele leuke collega`s en het is een fijn bedrijf moet ik zeggen.Ik zit deze in opleiding,en vanaf volgende week zelfstandig lopen zoals het er nu naar uitziet.Dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffffffff |
Citeren09.10.20080 likes Thnxxx ajax en bonneke
Het gaat nou wel iets beter hoor voel me wel beter niet dat ik met mn kop weer is tegen plank aanknalde en nou schaafwond op mn kop heb maarja heb er nog wel last van en het hoefde niet gehecht te worden dus valt wel meer mee misschien leer ik het nou ook is af om mn kop tegen die plank te stoten ![]() Dikke kusssssssssssssssssssssssss |