Citeren30.09.20080 likes
nou wat je mooi weer noemt :S rotweer maaruhhhh ondanks het slechte weer wens ik iedereen een fijne dag toe
Kusssssssssssssssss
Kusssssssssssssssss
Advertise here!! |
Citeren30.09.20080 likes nou wat je mooi weer noemt :S rotweer maaruhhhh ondanks het slechte weer wens ik iedereen een fijne dag toe
Kusssssssssssssssss |
Citeren30.09.20080 likes hahahahha wilma inderdaad heel erg slecht weer,tis echt herfst hier maar jij ook een hele fijne dag meis,dikke kusss en knuffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.10.20080 likes een hele goeiemorgen en ik wens iedereen een hele fijne woensdag toe,dikke kusss en knuffffffffffff ![]() |
Citeren02.10.20080 likes ik wens iedereen een hele fijne dag toe,gelukkig is het weer iets beter dan gisteren,althans hier is het droog,dikke kussss en knuffffffffffff |
Citeren03.10.20080 likes ik wens iedereen een heel fijn weekend toe,dikke kusss en knufffff en welterusten allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.10.20080 likes ik wens Bonneke een heel fijn weekend toe kusssssssssssss en knuffffffffffffffff |
Citeren03.10.20080 likes thanks ajax,ik jou ook uiteraard,maar dat weet je,dikke kusssssssss en knufffffffff en hou je haaks meis,vindt het allemaal vreselijk voor je,ik heb net je mailtje gelezen en het houdt voor jou ook allemaal maar niet op meis,maar probeer positief te blijven en het zonnetje zal voor jou zeker weer gaan schijnen. |
Citeren04.10.20080 likes een hele goeiemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,sjucht wat berenvroeg zeg op deze zaterdagochtend ,,,,,,,,,,,,maar jah ben ik mooi op tijd vandaag hahahahahahah Geniet van jullie weekend,dikke kusssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren04.10.20080 likes ik wens iedereen alvast een hele fijne en gezellige zondag toe,het wordt slecht weer,dus lekker knus bij de openhaard en ga koekjes bakken met mijn kids of zo.............dikke kussssssssss en knufffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.10.20080 likes Ik wens iedereen een hele fijne maandag toe en een hele goede werkweek,dikke kussssssss en knufffffffffffff |