Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.09.20080 likes
mis jou ook hoor bonn Dikke kusssssssssssss en hoop dat je vanacht beter slaapt hoor
Citeren28.09.20080 likes
wilma thanks meis,en wens je een fijne zondag toe,ik heb je teruggemailt,dikke kussssssss en knufffffffff
Citeren28.09.20080 likes
Ik wil bij deze even kwijt dat ik niet goed in me vel zit,en mocht ik op scroll komen en ik erg kortaf ben of wat dan ook,dat jullie het een beetje willen begrijpen.Ik zal mijn best doen om zo min mogelijk lastig te zijn,dikke kuss en knufffff
Citeren28.09.20080 likes
kussssssssssss en knuffffffffffff Bonneke
Citeren28.09.20080 likes
thanks lieve ajax,dat is heel lief van je,jij ook een hele dikke kuss en knufff terug en sterkte meis,ik mail je zo nog effe terug en probeer dan maar te slapen,morgen een lange dag..............weer een begravenis

Advertise here!!

Citeren29.09.20080 likes
ik wil Bonneke vandaag heel veel sterkte wensen en jij zit ook in mijn gedachte

kussssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren29.09.20080 likes
Bonnekeeeee Heel veel sterkte vandaag zal aan je denken vandaag
Dikke kussssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffff
Citeren29.09.20080 likes
thanks lieve ajax en wilma,dikke kusss en knufff terug,ik ben net terug en het was erg zwaar,ga me zometeen maar effe douchen maar moet effe bijkomen.....
Citeren29.09.20080 likes
ik kom morgen denk ik wel even weer kijken op scrolll..............even kijken hoe ik me voel,dikke kusss en knuffffffff
Citeren30.09.20080 likes
Een hele goeiemorgen allemaal,geniet vandaag van de dinsdag en het mooie weer hahahahahaha

Adverteer hier