Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.09.20080 likes
weet niet bonneke...wist ook niet eens hoe ik liggen moest en heb nou eigenlijk ook beetje hoofdpijn maarja hoop dat ik vanacht beter slaap ben vanaf vanmiddag lekker alleen thuis dus als ik om 6 uur thuis kom heb ik mooi hele huis voor mij alleen........Maar getverrrrrrrrrrrrrrrrrr een vleermuis dat vind ik echt enge beesten hoop dat je vanacht dan beter slaapt hoor

Dikke kusssssssssssssss
Citeren26.09.20080 likes
het zijn ook hele enge beesten gatsie brrrrr krijg er nu nog kippenvel van,dikke kusss en knufff en geniet van je rust meis,alvast een heel fijn weekend
Citeren26.09.20080 likes
ja indd moet er niet aan denken enge rotbeesten
Jij ook een heeeeeeel veel weekend en maak er wat leuks van
ik ga genieten van alle rust

Kussssssssssssssss
Citeren26.09.20080 likes
moet je ook zeker doen,genieten van je rust.Ik ga morgen lekker met mijn dochter shoppen,ze wil nike schoenen en had vorige week al wat gezien,dus dat gaan wij morgen doen,en dan daarna lekker gezellig naar de markt.
Ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen,dikke kussssssss en knuffffff
Citeren26.09.20080 likes
oke dan bonn leuk hoor nou Veel plezier dan he als ik eraan denk zal ik je vanaaf ff mailen Hoop jou ook snel weer keertje te spreken hier op kletsen

dikke kussssssssss en knuffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren26.09.20080 likes
Is goed lieve wilma,kijk maar,maar ik mis je enorm en maak me soms ook zorgen om je,dikke kussss en knuffffffffffffffff
Citeren26.09.20080 likes
waarom maak je je soms zorgen dan???
is nergens voor nodig hoor

Dikke kussssssssssss
Citeren26.09.20080 likes
nou omdat me nog zou mailen omdat je laatst toch iets dwars zat,en ik zie je hier niet zoveel meer.Maar zo zit ik gewoon in elkaar,als ik om mensen geef,dat ik me dan zorgen maak soms om die mensen.
Ik wens je een rustig en fijn weekend toe,dikke kusss en knufff hvj als vriendin
Citeren26.09.20080 likes
oww zo bonneke......heb je juist net gemaild
maar dat ik hier weinig ben komt gewoon dat ik niet altijd zin heb om hier te zijn en nou ik weer naar school moet helemaal zit ook met huiswerk en ben elke dag als ik naar school moet nog is laat ook dan ben ik gewoon moe of gewoon niet altijd zin maarjha

jij ook een heel fijn weekend
Dikke kusssssssssss
Citeren26.09.20080 likes
begrijp ik lieve Wilma maar daarom mis ik je nog wel,dikke kusss en knuffff en thanks voor het mailen

Adverteer hier