Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren24.09.20080 likes
gaat het dan zo slecht met me dat ik niet weet wat ik zeg en ik geniet nog zo van het leven zoals nou gaat wil ik 100 worden maar fijne dag voor iedereen kusssssssssssss knuffffffffffffffffffff
Citeren24.09.20080 likes
zou het niet weten visser,maar 100 wordt je wel geloof me maar,dikke kusssss en knufffffffffffffffffffffffff
Citeren24.09.20080 likes
zelf geloof ik dat niet laat ik eerst de 70 maar halen en dan op naar de 75 kussssssssssss knufffffffffffffffffffff
Citeren24.09.20080 likes
okey wat je wilt,maar je bent en leeft gezond en meer kan je niet doen en als het zo moet zijn dan is het zo,dat is het leven en dat is soms heel hard,dikke kusss en knufffff
Mijn vader is 65 en voor de tweede keer weduwe,dus niet alles heb je helaas zelf voor het zeggen
Citeren24.09.20080 likes
zoals het nu is zal ik ook wel heel oud willen worden ben nog aktief genoeg bezig heb plezier in mijn hobby wat ik 3 keer in de week doe en vind het nog steeds leuk om te chatten al men ik niet zoveel meer in de room bij kletsen kussssssssss knufffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren24.09.20080 likes
Heel fijn voor je lieve visser,ik heb vanaaf weer een trieste mededeling gehad,sjucht ik heb onderhand iedere week wel een begravenis.triest allemaal en jonge mensen ook,maar goed dat is blijkbaar het leven,dikke kusss en knuffffffffff
Citeren25.09.20080 likes
goeiemorgen iedereen en ik wens iedereen een hele fijne donderdag toe,dikke kusss en knufff
Citeren26.09.20080 likes
Ik wens iedereen een hele goeiemorgen,en ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen,Ik niet brrrrrrrrrrrrrrrrr zal het nog weleens vertellen maar wat een enge beesten zijn het,dikke kuss en knufffffffffff
Voor iedereen die ik niet weer spreek,alvast een heel fijn weekend
Citeren26.09.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb ook niet zo heel goed geslapen
was meer wakker dan ik sliep maarja

dikke kusssssssssss
Citeren26.09.20080 likes
wilma,hoe komt dat dan meis??? Maar goed ik heb heel slecht geslapen omdat toen wij naar bed wilde gaan,zagen we een gek vreemd beest op onze slaapkamer,toen we de lamp aandeden vloog het weg,maar een vogel was het niet,we zijn ruim een 3 kwartier aan het vangen geweest,maar mooi niet te pakken kunnen krijgen.Op een gegeven bleek het weg te zijn,maar ik vond het zo eng dat ik beneden ben gaan slapen en heb er amper van geslapen,het was een vleermuis whaaaaaaaaaaaaaaa dikke kusss en knufffffffffffff

Adverteer hier