Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.09.20080 likes
whahahahahhahhaah bonn mij missen is onmogelijk hoor dat kan echt nietttttttttttttttttttt

dikke kusssssssssssssssss
Citeren22.09.20080 likes
echt niet wilma ik mistte je echt hoor ,dikke kusss en knufffffffffffff
Citeren23.09.20080 likes
Een hele goeiemorgen en ik wens iedereen een hele fijne dag toe,dikke kuss en knuffffffff
Citeren23.09.20080 likes
een goedemorgen en wens je ook een hele fijne dag toe

kussssssssss en knuffffffffffffff
Citeren23.09.20080 likes
thanks lieve ajax,dikke kusss en knuffffffffff

Advertise here!!

Citeren23.09.20080 likes
whahahahahah bonn onmogelijk
ennuhhhhhh hoe is het met bonneke?

dikke kussssss
Citeren23.09.20080 likes
nee hoor wilma echt niet dat zie je toch,en zeg het nogmaals tegen je ik mis jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maar het gaat goed met me,ben al flink aan het oefenen met fietsen hahahahahahahahahahahaha en de kleding wordt verzorgt en geregeld door visser en babsie,lief he van hun hahahahah dikke kusssssssss en knuffffffffffffffffffffffffff
Citeren23.09.20080 likes
ik zie je het liefste in dat zomerse jurkje langs de deur komen Bonn
Citeren24.09.20080 likes
wahhahahaahah bonn gekke muts
maar fijn dat het goed gaat ennuh met dat fietsen komt wel goed hoor.ik zou je nog steeds mailen maar vergeet het iedere keer maar komt goed een deze dagen zal ik dat ff doen ben van weekend alleen thuis dus zal dan vast een keer niks te doen hebben

Dikke kusssssssssssssssssss ennuh fijne dag vandaag ik ga vandaag wat aanwezig zijn
Citeren24.09.20080 likes
is goed lieve Wilma en je weet het he,niets moet,maar alles mag hahahahahahhaahha,ennuh visser dat denk je dat je me daar het liefste inziet maar je weet niet wat je zegt hoor hahahahahahhahahahaha
Maar goed visser en wilma een hele dikke kussss en knuffffff van mij

Adverteer hier