|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten inderdaad wilma en zo is het maar net,maar jij hebt het ook weer overleefd vandaag??? Ben blij voor je dat je weekend hebt?
Heb je morgen alweer een voetbal wedstrijd of is het nog niet begonnen?? Fijn weekend meis en dikke kussssssssss en knufffffffffffffffffffff |
jha heb het overleefd indd en ben ook blij dat ik weekend heb ben nou echt wel kapot maarjha was ook lange dag vandaag
enne voetbal is al begonnen en de dames team heeft al wedstrijden gespeeld maar ik mag niet meer voetballen he bonn  en baal daar wel ontzettend van wil dolgraag voetballen maar mag nie meer had ik in de vakantie ook al is verteld he
dikke kussssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
ach bonn misschien over paar jaar dat het wel weer mag
maar mog nou nie verder voetballen van dokter was nou niet meer verantwoord dusjha maar weet wel zodra ik weer mag voetballen ga ik dat zeker ook doen
Dikke kussssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten zou ik geweldig voor je vinden als dat weer gaat lukken meis,dikke kusssssss en knuffffffffffffff |
|
ja indd bonn hoop ook echt dat... dat weer gaat lukken ik vind het maar niks zo en tis vooral op zaterdag wennen dat ik nou gewoon hele dag kan doen wat ik wil enzo en niet dat ik moet voetballen maar vind het echt niks zo wil dit niet wil gewoon voetballen maarjha |
Anonymous Undefined 65739 berichten ow jeemssssssss ben je er al achter wat ik bedoelde hahahahahahhaah,leuk spelletje he hahahahah,dikke kusssssssssss en knuffffffffffffffff |
|