Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren16.09.20080 likes
Een hele goeiemorgen,en ik wens iedereeen een superfijne dinsdag toe,voor degenen die moeten werken,werk ze en degenen die vrij zijn,geniet van je vrije dag.
Dikke kussss en knufff
Citeren17.09.20080 likes
ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad,ik wel heb vanochtend een sollicitatiegesprek gehad en yessssssssssss ben aangenomen en ik begin over 3 weken,ik ben heel blij en ik hoop dat ik het leuk zal gaan vinden.Spannend vind ik het wel in ieder geval,dikke kussssssssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren17.09.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee das gaaf he waarvoor ben je aangenomen eigenlijk ? mijn dag ging wel redelijk moest naar school was 2en half uur eerder vrij en heb voor een folder die ik moest maken een 9.7

dikke kusssssssssssssssssssssssssssss
Citeren17.09.20080 likes
Ik word postbode Wilma,gewoon lekker onder schooltijd en maar 2 uurtjes per dag,en heb alle vrijheid,de post moet alleen voor 17.00 bezorgt zijn.

Maar wat gaaf ey je 9.7 ,was die folder zeker wel heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi geworden,knap hoor meis,dikke kusssssss en knufffffffff,ik mis je luffffffffffffffjuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Citeren17.09.20080 likes
Gaaf he bonn leuk joh nou gefeliciteerd dan he
ennuh zo mooi is die folder nou ook weer nie hoor dat valt echt reuze mee heb eerder gedachte dat ze het hebben omgedraaid dat het een 7.9 is

dikke kussssss

Advertise here!!

Citeren17.09.20080 likes
thanks lieve Wilma,ennuh als je slim bent dan hou je je mond gewoon dicht,zal wel een lerares zijn die blonT is of niet hahahahahahahhahahahahaha Maar eerlijk is eerlijk of het nu een 9.7 is of een 7.9 het zijn beiden harstikke mooie cijfers.
Spreek je Laura nog weleens,zie haar helaas nooit meer hier en vroeg me af of het goed gaat met haar.Hoe is het met je moeder en zusje? Anders mail je maar een keertje als je zin en tijd hebt,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffff
Citeren17.09.20080 likes
neeeuh lerares is nie blond hoor
en ja is goed zal je wel weer mailen wou dat vanmiddag op school doen verveelde me toen maar mocht niet van de etter in dat lokaal die beheerder blokeerde snel de site's
Citeren17.09.20080 likes
nah jah zeg wat een grote etter inderdaad zeg,maar neem de tijd meis,en niets moet he,maar kan me voorstellen dat je hier niet alles wilt neerzetten en daarom zei ik dat.
Welterusten en hele dikke kussssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren17.09.20080 likes
indd een grote etter maarjha ik neem de tijd ook wel hoor wilde je vanmiddag dus al mailen maarja doe dat morgen ofzo wel ff zien of ik dan zin heb te mailen en je hoeft het er nie telkens bij te zetten hoor weet het ook wel

slaap lekker Dikke kusssssssssssssss
Citeren17.09.20080 likes
ow ja was effe vergeten dat je een heel slim meisje bent hahahahahahah dikke kusssssssssssss en knufff en slaap lekker ook

Adverteer hier