Citeren09.09.20080 likes
greennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hoi een hele goeiemorgen ook ,dikke kusssssssssssss en knuffff en wil je een waarschuwingsbericht afgeven,hou Wilma vandaag in de gaten 

Advertise here!! |
Citeren09.09.20080 likes greennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hoi een hele goeiemorgen ook ,dikke kusssssssssssss en knuffff en wil je een waarschuwingsbericht afgeven,hou Wilma vandaag in de gaten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.09.20080 likes Bonnekeeeeeeeeeeee en ja natuurlijk ga ik zo nu en dan nog wel even kijken bij ze.... Maar heb liever zelf dat ik weer mag voetballen maarjha
ennuhhhhhh waarom mij in de gaten houden ? ik deed niks hoor.... Rambo daar in tegen die kon eelke maar niet met rust laten die 2 samen zijn wel een goed stel en eelke is bang voor meisjes hebben we ook wel gezien gister was nog een vriendin van me mee en daar was hij heeeeeel bang voor ![]() ![]() Fijne dag vandaag Kussssssss |
Citeren10.09.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.09.20080 likes Het was vandaag erg gezellig hier op kletsen....................... ![]() Ik hoop dat jullie een leuke en fijne dag hebben gehad,dikke kusssssss en knuffffffff en welterusten |
Citeren11.09.20080 likes sow ik heb weer heerlijk gesprongen,helaas niet de salto omdat we andere toestellen hadden,dubbele trampoline met kast,paard met trampoline en opblaasbare tumbling
Ik wens iedereen nog een fijne avond en voor zometeen welterusten,dikke kussssss en knuffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.09.20080 likes Ik wens iedereeen een hele goeiemorgen toe en een hele fijne dag,en voor degenen die al weekend hebben fijn weekend,dikke kusss en knufffffffffffffffffffffffffff |
Citeren12.09.20080 likes ik wens jou ook een goedemorgen en een fijn weekend toe
kusssssssssss en knufffffffffffffffff |
Citeren12.09.20080 likes thanks lieve ajax,ik mis je meis,dikke kussssssssssss en knufffffffffffffffffffff hvj als vriendin en weet dat je altijd in mijn gedachten bent ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.09.20080 likes Ik wens iedereen een hele fijne zaterdag toe en geniet van de dag,dikke kussssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren15.09.20080 likes Ik wens iedereen nog een hele fijne maandag toe,en een hele goede werkweek,dikke kusssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffff |