Citeren02.09.20080 likes
lieve ajax,maar darten is een heerlijke ontspanning voor je neem ik aan,deze week beginnen mijn gymlessen ook weer,en heb er heel veel zin in,donderdagavond lekker zelf weer sporten,dikke kusssss en knuffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren02.09.20080 likes lieve ajax,maar darten is een heerlijke ontspanning voor je neem ik aan,deze week beginnen mijn gymlessen ook weer,en heb er heel veel zin in,donderdagavond lekker zelf weer sporten,dikke kusssss en knuffffffffffffff |
Citeren03.09.20080 likes Bnderke geniet er van,kuss Babs |
Citeren03.09.20080 likes zal ik zeker doen babs,heb je geen zin om mee te gaan hahahahaha,ik wens je een hele fijne dag meis,dikke kussssssss en knufffffffffffffff |
Citeren03.09.20080 likes o ja was een gezellige avond met darten en ja ben gestopt met kalmeringsmiddel te slikken en moet ik volhouden
kusssssssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren03.09.20080 likes heel goed lieve ajax,ben trots op je meis,dikke kusssss en knufffffff |
Advertise here!! |
Citeren03.09.20080 likes ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad.
Kieke ik wil jou toch speciaal een hele dikke kusssss en knuffffff geven omdat jou dag heel erg zwaar zal zijn geweest.In gedachten ben je bij me geweest. |
Citeren04.09.20080 likes Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeee
jha heb een leuke dag gehad hoor en heb heeeeeeeeeel hard gewerkt en heel veel gedaan voor mij doen ![]() ![]() ![]() Fijne dag vandaag kusssssssssssssss |
Citeren04.09.20080 likes ow jeeee,ben je er inmiddels al achter wilma waar je last van had gisteren??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.09.20080 likes jeeeeeeeeeeems,ben je vandaag ook vrij??? Ik zie je online staan of zit je stiekum te chatten in de baas zijn tijd? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.09.20080 likes huh ? hoe kan dat dan half 12 was ik braaf op school was ik nog bij huishoudelijke zorg weer beetje bij te komen maarjha was nie vrij dus moest van 9.15 tot kwart voor 4 naar school |