Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren04.09.20080 likes
huh Wilma wat bedoel je ik was braaf op school om half 12?
Ik had het over jeems oftewel jamesss hahahahahahahahha,maar dikke kussss en knufff meis,ik mis je

Zo heb vanavond heerlijk gesport en heeft me goed gedaan,ik heb al mijn frustraties eruit gesprongen,en jahoor zelfs de salto heb ik weer gesprongen,wel met hulp maar het is weer een stapje in de goed richting en daar ben ik heel blij mee,na mijn blessure durfde ik de salto niet meer te springen en vanavond heb ik hem dus weer gesprongen.Maar goed ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot morgen op scrollll,dikke kussssssssss en knuffffffffffff
Citeren05.09.20080 likes
ow whahahahaha bonn ik zie ut heb nie alles gelezen of nie goed opgelet wat er stond maarjha hoe is het met jou bonn...?
fijne dag vandaag ik moet weer naar school tot kwart over 5 belachelijke lange dag vandaag Maarjha moet maar

Dikke kussssssssssss
Citeren05.09.20080 likes
inderdaad wilma heel belachelijk,en dat voor het weekend,sjucht echt niet normaal maar jah het is niet anders he,en dus wens ik je heel veel succes.
Met mij gaat het wel thanks,en hoe is het met jou,ik spreek je veels te weinig helaas en ik mis je,dikke kussssssssssss en knufffffffffffff
Citeren05.09.20080 likes
nou bonn maar weet je wat pas helemaal een drama is die drama lessen die ik de laatste 2 uren heb das pas een drama echt een groot Drama .............met mij wel redelijk hoor zo verkouden als het maar kan...en spreek je ook te weinig indd maarjha ik ben ook haast nie meer hier door ik naar school moet en als ik thuis ben heb ik nie altijd zin daaraan ligt er elke keer aan

Dikke kussssssssss
Citeren05.09.20080 likes
Geeft ook niets lieve wilma,maar mis je toch gewoon,maar ik wens je alvast een heel fijn weekend,dikke kusssss en knuffff en hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen

Advertise here!!

Citeren05.09.20080 likes
ik jou ook hoor bonn en jij ook een heel fijn weekend alvast
ik ga vandaag wel op de fiets naar school heb geen zin om met de bus tegaan anders ben ik pas half 7 thuis omdat ik de bus van half6 niet kan halen nou daar heb ik echt geen zin in dus ga mooi lekker op de fiets
Citeren05.09.20080 likes
je hebt groot gelijk lieve Wilma,en het is nog mooi weer ook.
IK wilde laatst ook op de fiets naar de markt,hier 6 km verderop,was mijn dochter zo leuk om mijn fiets mee te nemen naar school en haar fiets had ze op slot gezet ivm huissleutel leuk he
Citeren05.09.20080 likes
Whahahahah das slim geweest van der bonn heb ik ook al paar keer gedaan mn eigen fiets op slot zetten en met de fiets van mn moeder ervan doorgaan en sleutel van mij fiets ook gewoon mee te nemen
Citeren05.09.20080 likes
vindt je dat slim,nou ik vond het helemaal niet leuk hoor hahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahaha
Citeren05.09.20080 likes
whahahahahhahha bonn is het ook nie als het je zelf overkomt natuurlijk

Adverteer hier