Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren12.07.20080 likes
maar bonneke toch, wat hoor ik nou ziekjes hoe kan dat nu en moe en duizelig
ik zou zeggen rusten,rusten en om het op zijn vlaams te zeggen laat u eens goed soigneren door uw gezinnetje en je bent er zo weer bovenop zeker weten
en ik kom je met alle plezier op tijd eens via deze weg een bezoekje brengen
mag ik je veel sterkte wensen zodat we je zo snel mogenlijk terug horen en zien op de scroll want eignlijk missen we je allemaal een beetje
ook voor jou nog een leuk weekend
lieve groetjes en een dikke knuffel
mid
xxx
Citeren12.07.20080 likes
ow en wie is we???
Midlife,ik word een beetje gemist,kan ik me niet voorstellen en er is meer dan kletsen he.Ik laat me ook wel verzorgen nu hoor door kids en manlief maar het heeft tijd nodig,maar ik hoop je ook snel een keer te spreken hier op kletsen,dikke kusssssss en knufff en een fijne zaterdagavond en morgen een fijne zondag
Citeren12.07.20080 likes
hoi bonneke kwam even piepen hier in je kletsfamilie lang geleden maar het ging mij ook even niet lekker nu nog niet maar ik kwam te oren dat het jou niet goed ging... he meid kop op vond het al zo raar ik zie bonneke niet meer op scroll...

je kwam wel al minder maar toch je bent en blijft een toffe gezellige meid en als er iets is je weet het he sta voor je klaar... hopelijk tot gauw want mis je wel op scroll.... een dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffff

kon het nog langer doen maar gaan ze niet blij mee zijn maar je weet wat ik bedoel
Citeren12.07.20080 likes
hey bonneke je bent populairder dan je denkt hoor op de scroll ik zie je naam regelmatig passeren en allemaal positief dus geen zorgen maken he ze zijn je nog in de verste verte niet vergeten bij kletsen.com
tzal een zeer aangenaam weerzien zijn als terug verschijnt
tot zeer binnenkort he meid
dikke kussssss
mid
Citeren12.07.20080 likes
kusss Bon

Advertise here!!

Citeren12.07.20080 likes
Hoi Bonneke

Lees deze topic niet zoveel ........maar ik miste je en toen las ik dit!
ik zelf ben ook minder en dacht we kruizen elkaar maar niet dus.
Bonneke goeie meid ik hoop dat je snel opknapt en op vakantie kan gaan met gezin !

kus kus kus

wonderke
Citeren13.07.20080 likes
thanks lieve anniek,midlife en wonder,zit het met tranen in mijn ogen te lezen,maar soms moet je gewoon even voor jezelf kiezen ipv chatten,maar ik mis jullie enorm.

Anniek,hetzelfde geldt voor jou hoor meis,dat je me altijd mag mailen als je daar behoefte aan hebt.
Wonder,vindt het heel lief van je dat je hier een stukje hebt geschreven.

Maar ik voelde me al een tijdje niet goed en lekker,weken aan de diarree,vreselijk hoesten en benauwd,en op een gegeven moment ontzettend duizelig en had het gevoel dat ik constant flauw zou vallen,ook kreeg ik er hoge koorts bij en ben 5 kilo afgevallen.Uiteindelijk heb ik er ruim 3 weken mee doorgelopen totdat manlief zoiets had van en nu ga je de huisarts maar eens bellen,en dat heb ik gedaan en bleek dat ik een fikse bronchites had en een zware slokdarmonsteking.Heb nu antibiotica voor een aantal weken en voor 4 weken medicijnen voor de slokdarm.Het gaat iets beter,maar ben af en toe nog duizelig en ben nog steeds vreselijk moe.Maar goed de huisarts houdt het goed in de gaten,en ik hoop dat we komende vrijdag toch nog weg kunnen en dat het verantwoord is dat we weg kunnen.Als we dan terugkomen moet ik die week erna terugkomen en krijg ik uitgebreid longonderzoek.

Nogmaals,midlife,wonder,babs,en anniek heel lief van jullie en de reacties die jullie hebben gegeven,maar ik moet gewoon even aan mezelf denken,en dat is al moeilijk zat voor me,dikke kusssssssssss en knuffffffffff en voor degene die vakantie hebben fijne vakantie
Citeren13.07.20080 likes
je ziet maar he bonneke dat er meerdere mensen aan je denken leuk toch he
geniet maar van je gezinnetje en vakantie en we horen wel weer iets als je er klaar voor bent
nog een fijne zondag gewenst
dikke knuffffffffffff en kusssssssssss,

mid
Citeren13.07.20080 likes
ik ben er altijd wel klaar voor hoor midlife hahahaha,alleen soms zijn andere dingen belangrijker dan kletsen,maar thanks voor je lieve reactie,dikke kussss en knuffff Bonn en een fijne zondagavond
Citeren14.07.20080 likes
Ik wens iedereen nog een fijne en zonnige maandag toe,dikke kusss en knuffff Bonnn

Adverteer hier