Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren08.07.20080 likes
lieve ajax,dankjewel,ik heb visser net een mail gestuurd omdat ik een mail van hem had gekregen,en heb gevraagd die ook even naar jou door te mailen.
Fijn dat het goed met je gaat,dikke kussssssssssssssss en knuffffffffffffff Bonn
Citeren08.07.20080 likes
ok is goed

kussss en knufffffff
Citeren09.07.20080 likes
heeeeeeeeeeey allemaal

Hoe is het met jullie ? Over hier zal ik maar nie beginnen maarjha wens jullie een fijne dag en geniet lekker van het zonnetje als die er bij jullie wel is

Dikke kussssss
Citeren09.07.20080 likes
hoi allemaal

met mij gaat het de goede kant uit eindelijk

kussssssss en knufffffffff
Citeren09.07.20080 likes
mooi zo ajax ben blij om dat te horen

DIkke kussssssssssss

Advertise here!!

Citeren10.07.20080 likes
ajaxxxxxxxxxxxx fijn om te lezen,maar dat weet je dat ik dat vindt,dikke kussssssssssssss en knufffffffffff

wilmaaaaa je weet het meis,mail me he als je erover wilt praten,voor jou ben ik er ook nog steeds,dikke kussssssssss en knufffffffffff
Citeren10.07.20080 likes
weet ik bonn en zal je ook wel mailen hoor
Jij ook slaap lekker voor zo

Dikke kusssssssssssssssss
Citeren10.07.20080 likes
lieve wilma,je moet niets hoor meis,maar heb het idee dat het niet zo lekker gaat en daarom wil ik je laten weten dat ik er nog steeds voor je ben.
Hier gaat het ook nog niet zoals het moet,ben heel erg moe nog steeds,maar heb wel weer zin om even mijn bed uit te komen en mijn kleren aan te trekken.Maar ik hoop dat ik voor volgende week vrijdag zodanig ben opgeknapt dat we wel even een weekje weg kunnen,hou je haaks meis,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren10.07.20080 likes
neej weet ik wel bonn
en als ik het nie wil doe ik het ook nie hoor
maar gaat ook totaal nie lekker hier

Dikke kusssssssssssss
Citeren10.07.20080 likes
hou je haaks lieve Wilma,dikke kusssss en knuffffffff en heel veel sterkte meis

Adverteer hier