Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren15.07.20080 likes
wilma,midlife en ajax thanks voor jullie lieve reacties,ajax jij bedankt voor je bezorgheid,Maar het komt allemaal wel weer goed,heeft gewoon tijd nodig,ik loop altijd veel te lang door,en nooit toe willen geven totdat ik niet meer kan en ja dan moet je de consequenties ook dragen he.Maar goed morgen willen we nog even weg en uit eten,even kijken hoe dat gaat.Degene die ik niet weer spreek tot kletsen en tot snel,dikke kussssssssssss en knuffffffffffff Bonnn

Wilma hou je haaks ook meis, en ajax geniet ervan,je snapt wel wat ik bedoel,dikke kusssssssssss en knufffffffffffff
Citeren16.07.20080 likes
Ja bon ik zal zeker genieten

kussss en knufffffff
Citeren16.07.20080 likes
Bonderkes dikke kuss voor jou,ik hou contact en ook hier komt alles okee,we zijn sterke vrouwen.. mja we denken vaak te weinig aan ons zelf en dat breekt een keer op...
Wilma lieverd ook een dikke smakkerd!
Rest die dit leest krijgt er ook 1..denk aan jullie.. mis jullie allemaal...
Maar..i'll be back!!
kuss Babs
Citeren16.07.20080 likes
babs lieverd dikke kinokussssssssss en knufffffffff trg
en kalm aan he

Bonneke dat van te lang door lopen met iets ken ik wel ja doe het zelf ook tis nie goed maarjha denk altijd wel gaat wel over tot het echt nie meer gaat en dan krijg ik een preek dat ik er te lang mee heb doorgelopen maarjha spreek je snel weer dikke kussssss en knuffffffffff

ajax jij ook dikke kusssss en knuffff he

Veel Liefsss wilma
Citeren16.07.20080 likes
inderdaad wilma,en zo is het hier ook.
Babs,fijn dat je contact houdt,desnoods in een mail maar dat heb ik je al laten weten.
Ajax heel goed dat je gaat genieten meis,het is je gegunt,voor jullie,ajax,visser,babsie,en wilma een hele dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffff Bonn

Advertise here!!

Citeren17.07.20080 likes
yessssssssssssssssssss Bonneke kan op vakantie

Bonneke ik wens jou en allen een fijne vakantie, ga je ver weg ?

liefs wonderke
Citeren18.07.20080 likes
lieve wonder,lieve reactie van je dankjewel. Het weer is niet zo mooi maar dat maakt ons niet zoveel uit,maar we gaan naar de Ardennen,zijn we nog nooit geweest,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffff en liefs
Citeren18.07.20080 likes
gaaf bonn dat lijkt me wel leuk ben er ook nooit geweest maar van de vele verhalen die ik gehoort heb schijnt het heeeel leuk te zijn daar....tis je gegunt hoor

Dikke kusssssssssssssss
Citeren25.07.20080 likes
sow ik ben er weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahahahahahahah tis weer gedaan met de rust,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Citeren25.07.20080 likes
welkom terug bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
alles goed met je ? heb je leuke vakantie gehad ?

Dikke kussssssssssssssssssss

Adverteer hier