Citeren10.07.20080 likes
Dank je bonn en ik zal het proberen
mail je er nog wel over
Dikke kusssssssssss

Dikke kusssssssssss
Advertise here!! |
Citeren10.07.20080 likes Dank je bonn en ik zal het proberen ![]() Dikke kusssssssssss |
Citeren10.07.20080 likes graag gedaan lieve wilma,en kijk maar wanneer je zin hebt om mij erover te mailen,dikke kussss en knufff en welterusten ,ga nu echt slapen |
Citeren10.07.20080 likes zal ik doen bonn ![]() ik ben na dat bericht ook echt gaan slapen althans deed poging tis uiteindelijk alsnog kwart over 1 geworden ![]() DIkke kussssssssssss |
Citeren10.07.20080 likes heeeeey alles goed in de bonnekes familie dikke kusss en knufffff
mid |
Citeren10.07.20080 likes midddddddddddddddddddddddd...gaat hier wel redelijk hoor en met jou dan ..???
Leuk dat je weer is komt kijken hier gezellig hoor ![]() Dikke kussssssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren10.07.20080 likes middddd gezellig dat je ook weer eens langskomt,fijne vakantie en dikke kusssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffff |
Citeren11.07.20080 likes ik hoop dat iedereen weer heeft genoten van de dag,en voor morgen wens ik jullie allemaal een fijne dag toe,dikke kussssssss en knufffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.07.20080 likes Het ging wel redelijk bonn
Hoop dat jij wel een leuke dag heb gehad Hoe issie nou ? Fijne dag vandaag De rest wens ik ook een hele fijne dag toe Dikke kusssssssssssssssss |
Citeren11.07.20080 likes heeyyy wilma en bonneke rustige dag en gisteren avond weer eens leuk gechat valt wel op dat het altijd de zelfde gezellige bende is s'avonds ook ons anniek is een ongelooflijke toffe ben blij dat ik jullie leren kennen heb via kletsen.com toffe vrienden echt
kusssss knufff en tot binnenkort Mid |
Citeren12.07.20080 likes lieve midlife,thanks voor je lieve reactie en dat is wederzijds.Ik ben momenteel weinig tot niet hier omdat we vakantie hebben en ik ziek ben en veel op bed lig.
Ik hoop dat we volgende week nog een weekje weg kunnen als ik opgeknapt ben,maar dan zal ik zeker nog weer eens langskomen op scroll. Wilma het gaat hier,ik ben nog steeds heel erg moe en soms duizelig. Hoe gaat het met jou lieve WIlma??????? IK wens jou,midlife en alle andere lieve chatters een fijn weekend toe,dikke kusssss en knuffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |