|
|
|
Bonnekeeeeeeeeeeeeee
ik wens jou ook een hele fijne dag toe....
enne hoe is het nou met je ?
ik zal je zo meteen ff mailen had er de afgelopen dagen echt geen zin in maarjha zal het zo ff doen  Dikke kussssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen,
ik wens iedereen een hele fijne zonnige dinsdag toe,dikke kussssss en knuffffffff Bonn
Wilma het gaat wel,ik knap een beetje op maar ben nog wel heel erg moe,en hoe is het met jou?? dikke kusss en knufffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten kom hier niet zo veel Bonneke maar wens je sterkte bij je herstel en hoop dat je vrijdag op vakantie kan gaan met heel veel mooi weer kussssssssss knuffffffffffffffff Visser |
Fijn dat het al iets beter gaat bonn  Hier gaat het wel redelijk..maarjha daar mail ik je nog wel ff over  Kusssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten yes, werkdag zit erop even naar mijn favoriete forum dan maar he bonneke
alles goed met je vandaag ik zit af te tellen voor mijn 3 weken verlof
nog anderhalve week en het is zover
kuss knufff en tot later
mid |
|
fijn mid en dan lekker genieten van je vakantie  Ga je nog op vakantie ?mid of weet je het nog nie
Kusssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma,visser en midlife,thanks voor de lieve reacties.
Midlife de laatste loodjes wegen het zwaarts,maar je hebt bijna vakantie.
ik hoop dat wij vrijdag weg kunnen,maar ik voel me al wat beter,blijf alleen toch nog wel duizelig en moe,maar goed de huisarts had ook gezegd dat het tijd nodig had.
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest,had ik even zin in en zie er direct alweer beter uit hahahahahah ,dikke kussss en knufff voor ajax,wilma,visser,midlife,wonder,en babsie |
Anonymous Undefined 65739 berichten ben blij dat het weer iets beter met je gaat en dat doet mij ook goed in gedachte ben ik bij je
kusssssssss en knuffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten neeen spijtig,spijtig, spijtig dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie en dat doet pijn maar ja niks aan te doen he volgend jaar beter zeker weten
ik wens je wel een leuke vakantie toe hoor en verstand op nul en genieten bonnetje en voor je het weet ben je weer de oude
wel mischien enkele dagen naar friesland binnenkort wie weet kom ik wilmaa wel tegen wie weet ??
groetjes en ik kom nog wel eens weer voor vrijdag
kus knufffff
mid |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo Allemaal
Iemand zin in wat bewustwording?
Bekijk en beluister de volgende ENGELSE speech van david icke; big brother the big
picture.
Kopieer naar google; 4799447112501062338
bovenste link
Een fout word niet waarheid door redeneren van veelvuldige propaganda.
Nog word de waarheid een fout omdat niemand het ziet.
Het is niet wijs te zeker te zijn van eigen kennis.
Het is gezond om eraan te worden herinnerd dat de meest sterke kunnen verzwakken
en de meest wijzen een fout kunnen maken.
Mahatma Gandhi |
|