Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren04.07.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeee jij ook he ik had je gister nog trg gemaild weet nie of je die gehad heb ? maar hoor ik nog wel hoe is het nu met je....?

Dikke kusssssssssssssssssssssssss
Citeren04.07.20080 likes
wilma jahoor die heb ik ontvangen,zal je nog wel even terugmailen,dikke kussssssssssssss en knufffffffffff Bonn
Citeren04.07.20080 likes
keej bonn zag net al dat ik hier weer een mailtje had dat zal die van jou dan wel zijn Dikke kusssssssssssssssssss
Citeren04.07.20080 likes
inderdaad wilma,die was van mij en heb die van jou ook alweer ontvangen en ik stuur je zo nog wel een mailtje terug en dan ga ik me bed weer in,dikke kusssss en alvast fijn weekend
Citeren04.07.20080 likes
is goed bonn heb je al weer trg gestuurd dikke kusssssssssssssssssssssss en jij ook alsnog een fijn weekend he

Advertise here!!

Citeren05.07.20080 likes
Goedemorgen lieve Wilmaa en Bonderbonbonnekes... fijn weekend en een dikke kuss van mij
Babs
Citeren06.07.20080 likes
thanks lieve Babs,jij een hele fijne vakantie meis,ik las dat je nu vakantie hebt.
Ik wil alle andere lieve chatters een hele fijne vakantie wensen,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffffff Bonn
Citeren08.07.20080 likes
Voor degene die vakantie hebben,hoop ik dat jullie ervan genieten.
Mensen die alweer terug zijn,hoop ik dat zij hebben genoten van hun vakantie.
Dus voor iedereen,geniet ervan en we kletsen weer,dikkke kusssssssssss en knufffffffffffffffff Bonn
Citeren08.07.20080 likes
ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad,dikke kusss en knufffffffffffffffff
Citeren08.07.20080 likes
ja ik wel hoor bon en het gaat goed met me hoop dat het ook weer een beetje goed met jou gaat

kusssssssssss en knufffff

Adverteer hier