Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.07.20080 likes
lieve chatters,

Een hele goeiemorgen en ik wens jullie een hele fijne dag toe en geniet van het mooie zeer warme weer,dikke kussss en knuffffffffffffffff Bonn
Citeren02.07.20080 likes
Lieve bonn

jij ook een hele goedenmorgen en een hele fijne dag en geniet van ut weer

Babss jij ook een hele goedenmorgen en een hele fijne dag en geniet ook lekker van ut weer

DIkke kusssssssssssssssssss
Citeren02.07.20080 likes
goeiemiddag lieve chatters.
Ik wens juillie allemaal een superfijne dag toe,en hebben jullie het ook zo warm????????????????
Ik heb er niet snel last van maar moet nu wel zeggen dat het erg warm is,dikke kusssssssssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren02.07.20080 likes
hier is het erg warm en heb er wel last van en voor straks een hele goede avond kussssssss en knuffffffff
Citeren03.07.20080 likes
Goeiemorgen,ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en geniet van het mooie weer,dikke kussss en knufffffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren03.07.20080 likes
goeiemorgen bon,hier is het bewolkt

kusssssss en knufffffff
Citeren04.07.20080 likes
Goeiemorgen,en bij deze wens ik iedereen een hele fijne dag en voor degene die al weekend hebben een superfijn weekend,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren04.07.20080 likes
goedemorgen en bij deze wens ik iedereen die op vakantie gaat een hele goede tijd toe

kusssssss en knufffffff
Citeren04.07.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeee ik wens iedereen een hele fijne dag toe en een heel fijn weekend
Citeren04.07.20080 likes
wilma en ajax,fijne dag gewenst,dikke kusss en knufffffffffff

Adverteer hier