Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren01.07.20080 likes
wilma hoezo kan je niet zwemmen dan???
En ja kids hebben afgelopen vrijdag vakantie gekregen en mijn dochter had al een week eerder vakantie,maar manlief moet nu nog een week werken,daarom zei ik dat.
Nee helaas is het nog niet afgelopen,maar het begint nu wel een vervelende financiele kwestie te worden,het is al de vijfde keer nu,maar ja ik kan het helaas niet veranderen,maar ga wel aangifte doen nadat ik bij de garage ben geweest.Men moet met de handen van andermans spullen afblijven,en het vreemde is dat de dienstauto van mijn man dus met rust gelaten wordt,maar zal misschien ook nog wel veranderen maar dat hoop ik uiteraard niet.
Maar goed lieve Wilma geniet van het mooie weer en van de dag,dikke kussss en knuffffffffffffffffffffffffffff
Citeren01.07.20080 likes
owzo jha bonn..ik dacht al de scholen hadden vrijdag al vakantie maarjha...Groot gelijk dat je aangifte gaat doen hoor het moet maar is afgelopen zijn ze moeten gewoon spullen van andere niet venielen het zullen wel van die jonge gasten zijn die niks beters te doen hebben nou hopelijk vinden ze de daders heel snel
maargoed ondanks dit toch een hele fijne dag en geniet van ut mooie weer DIkke kussssssssssssssssssssssshvj als vriendin
Citeren01.07.20080 likes
gaat nu wel echt de spuigaten uitlopen bonn neem nu maar de maatregelen die je eigenlijk al eerder had moeten nemen en ik hoop dat je er nog een fijn weekje met de kinderen tussen uit kan mij ga je nu ff 5 dagen missen en ik zal jullie ook missen kussssssss knuffffffff Visser
Citeren01.07.20080 likes
dank je wel bonneke ja wij zijn vriendinnen voor altijd

dikke kusssssss en knuffffff
Citeren01.07.20080 likes
ajax,zeker weten hoor meis,je weet wat ik gezegd heb he??
Je mag me altijd mailen,dikke kussss en knufffffffffffffff
Visser en wilma absoluut is dat zo dat men met de tengels van mijn auto af moeten blijven maar jah ik zit er mooi mee,we hadden er al dik voor kunnen uit eten maar jah kan het niet helpen.Heb vanochtend aangifte gedaan,nou je wilt niet weten hoe de reactie was Visser een hele fijne vakantie en geniet ervan en dan uitkijken naar het volgende uitje,dikke kussss en knuffff voor jou en Wilma

Advertise here!!

Citeren01.07.20080 likes
jha indd bonn ze denken zeker dat het een leuk spelletje is ofzo
maarjha ik hoorde het net al van je dus maargoed vind het wel belachelijk zo maargoed

dikke kusssssssssssssssss
Citeren01.07.20080 likes
ben ook heel pissed offf hoor wilma,maar ik wil proberen me er niet druk om te maken want daar heb ik zelf weer heel veel last van,dikke kussss en knufff en thanks en anders leen ik jou Rambo wel
Citeren01.07.20080 likes
jha dat mag hoor bonn maarjha ik kan rambo nie missen dus krijg je mij erbij he maarjha rambo luisterd heel goed naar mij en als ik buiten met hem ben en er komt iemand te dicht in de buurt en ik zeg pak dan doet ie het ook dus laat die gasten maar komen
Citeren01.07.20080 likes
ow gezellig wilma dat je meekomt,maar zonder gekheid het is vreselijk balen en dat van rambo is maar geouwehoer,maar dankjewel dikke kuss en knuffffff
Citeren01.07.20080 likes
weet ik bonn was ook maar ff dollen hoor maar ff serieus tis indd nie leuk meer en ook zo vervelend dat je iedere keer weer naar die garage moet....als het zo doorgaat zitten die straks ook al elke keer op je te wachten wanneer je er weer komt

Dikke kusssssssssssssssss

Adverteer hier