|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wow welke kleur wilma???
En lekker hoor naar het zwembad,ga ik morgen denk ik ook maar eens doen met de kids,maar mijn zoontjes gaan eerst naar de timmerweek,maar gelukkig hebben ze vanaf morgen een tropenrooster,dan is het smorgens en savonds zodat de kinderen in de middag naar het zwembad kunnen gaan,dikke kussss en knuffffffffffffffffffff |
zelfde weer bonn in smoelenboek zijn de foto's  en heb allemaal foto's van mij van vroeger gezien  toen was ik nog klein en lief  maarjha wel fijn dat ze tropenrooster hebben hoor
fijne aaf en slaap lekker voor straks
Dikke kusssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Voor Wilma,visser en ajax |
thnxx bonn
dikke kusssssssssssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten graag gedaan wilma,en voor straks welterusten en morgen weer gezond op,dikke kusss en knufff |
|
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het hier...?
hier wel goed hoor heb heerlijk geslapen hoop jullie ook
Fijne dag en geniet van ut prachtige weer
Dikke kusssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaa thanks ik heb ook heel goed geslapen,en wens jou en alle andere lieve chatters een hele fijne dag toe,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffffffffff |
mooi zo bonn  en hoe is ie verders...?
hier wel goed hoor heb zin om vandaag vanalles te gaan doen maar weet nie wat allemaal  dikke kusssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaaaaa jah hier ook goed,ik ben enorm trots op mijn kids en hun rapporten en volgende week heerlijk vakantie en lekker ruim 4 weken samen met ons gezin en daar verheug ik me enorm op.
Wilma je zou kunnen gaan zwemmen lekker????? dikke kusssssssssss en knufffffffffff
Ik mag weer naar de garage met de auto sjuchttttttttttttttttt had de dag anders gepland maar jah helaas, |
bonnekeeeeeeeeeeeee moooi zo
ze hebben nou toch ook al vakantie...?
hier hebben ze vrijdag allemaal al vakantie gekregen
kan nou nie zwemmen  baal erwel van maarjha niks aan te doen
verzin wel weer wat anders wat ik kan doen  Is het nou nog nie afgelopen dan bonn pfffffff tis ook nie leuk meer |
|