|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ow ach zo,maakte me al zorgen om je,nou succes dan maar,wanneer gaat dat gebeuren???
Dikke kussssssss en knuffff ,ga nu weg fiets mee met schoolzwemmen dus dan weet je dat |
nou hoeftn ie hoor bonn tis nie zo ernstig wanneer het gebeurd weet ik nog nie kan het via school laten doen maar kan ook via eigenhuisarts..........maare ik spreek je dan wel weer
Kussssssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het met jou....?hier wel goed hoor wens je een hele fijne dag toe en ook alvast een heel fijn weekend
Babssssssssssssssssssss jij ook een hele fijne dag vandaag he en ook een heel fijn weekend
Dikke kusssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ff hier kletsen...Met Babs alles in orde en hoop met jullie ook.. Wilma een fijne dag en Bonnekes ook natuurlijk  kuss voor jullie allebei
|
Anonymous Undefined 65739 berichten babsssssssss,ik wens jou ook een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufffffffff Bonnn |
jha hoor babs alles goed hoor ben nou hellemaal bijgekomen van zaterdag  hopelijk jij ook inmiddels al weer en jij ook een hele fijne dag he
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee das heel goed van ze hoor  en ben blij dat het goed gaat hoor  en jij ook een hele fijne dag vandaag
Babs en bonn allebei een dikke kusssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve Wilma,daarom krijg je van mij ook een hele dikke kussss en knuffel terug,gaat het met jou ook goed??? |
jha wel hoor bonn gaat best hier  heb me haar vrijdag weer geverfd en tis goed gelukt en ben vandaag lekker in het zwembad geweest
|
|