Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.06.20080 likes
ow ach zo,maakte me al zorgen om je,nou succes dan maar,wanneer gaat dat gebeuren???
Dikke kussssssss en knuffff ,ga nu weg fiets mee met schoolzwemmen dus dan weet je dat
Citeren26.06.20080 likes
nou hoeftn ie hoor bonn tis nie zo ernstig wanneer het gebeurd weet ik nog nie kan het via school laten doen maar kan ook via eigenhuisarts..........maare ik spreek je dan wel weer

Kussssssssssssssssssssssss
Citeren26.06.20080 likes
is goed wilmaaaaaaaaaaaa,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonnn
Citeren27.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het met jou....?hier wel goed hoor wens je een hele fijne dag toe en ook alvast een heel fijn weekend

Babssssssssssssssssssss jij ook een hele fijne dag vandaag he en ook een heel fijn weekend

Dikke kusssssssssssssssssss
Citeren30.06.20080 likes
Wilmaaaaaaaaaaa hier gaat het goed,kids hebben de rapporten en wow ze zijn alledrie over.Mijn dochter heeft een geweldig rapport,beter dan we verwacht hadden,ze heeft 1 onvoldoende een 5.4 en is afgerond naar een 5 maar verder voor alle vakken een voldoende.Ze heeft een paar zessen,veel zevens en 2 achten dus een geweldig rapport.Ook mijn zoontjes hebben prachtige cijfers en we zijn meer dan tevreden,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffff en fijn om te lezen dat het met jou goed gaat

Advertise here!!

Citeren30.06.20080 likes
ff hier kletsen...Met Babs alles in orde en hoop met jullie ook.. Wilma een fijne dag en Bonnekes ook natuurlijkkuss voor jullie allebei
Citeren30.06.20080 likes
babsssssssss,ik wens jou ook een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufffffffff Bonnn
Citeren30.06.20080 likes
jha hoor babs alles goed hoor ben nou hellemaal bijgekomen van zaterdag hopelijk jij ook inmiddels al weer en jij ook een hele fijne dag he

bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee das heel goed van ze hoor
en ben blij dat het goed gaat hoor en jij ook een hele fijne dag vandaag

Babs en bonn allebei een dikke kusssssssssssss
Citeren30.06.20080 likes
thanks lieve Wilma,daarom krijg je van mij ook een hele dikke kussss en knuffel terug,gaat het met jou ook goed???
Citeren30.06.20080 likes
jha wel hoor bonn gaat best hier heb me haar vrijdag weer geverfd en tis goed gelukt en ben vandaag lekker in het zwembad geweest

Adverteer hier